1. Aktualności
  2. Świat
Niemcy

Potentat mleczarski inwestuje w sprzedaż lodów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© dmk

Niemiecka Grupa DMK podpisała trzy nowe umowy licencyjne w obszarze lodów. W ten sposób firma będzie rozwijać działalność w dziedzinie produktów markowych. Jak podaje Zarząd, ze względu na skutki pandemii i wojnę w Europie przy niepewnych łańcuchach dostaw i ogromnych podwyżkach cen, branża lodziarska ocenia ubiegły rok jako bardzo trudny. Mimo to Grupa DMK była w stanie rozwinąć biznes produktów markowych z rentownymi konceptami. – Pomimo wszystkich wyzwań udało nam się zredukować negatywne skutki dla naszej działalności. Miniony rok pokazał, że silne marki nadal cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów. To zachęca nas do obrania kursu strategicznego w perspektywie średnio- i długoterminowej – wyjaśnił Marcus-Dominic Hauck, Dyrektor Operacyjny Działu Lodów.

Po tym, jak dział DMK Ice Cream prowadził już wcześniej sprzedaż topowych lodów licencjonowanych marek, udało się zawrzeć umowy dla marek Manner, PEZ i Grand Dessert.

DMK opracował kreację lodów inspirowaną popularnymi goframi Manner Neapolitaner. W pojemniku o pojemności 473 ml znajdą się kremowe lody z orzechami laskowymi i śmietanką, nasączone sosem czekoladowym i udekorowane kruszonką z orzechów laskowych. Drugą kultową marką jest PEZ, z dwoma wegańskimi kompozycjami lodów.

Po udanym wprowadzeniu na rynek lodów wysokobiałkowych, DMK nabyło licencję od firmy Ehrmann. Chodzi o markę Grand Dessert, która jest najpopularniejszą niemiecką marką puddingów. W pierwszym etapie na rynku pojawiają się dwa klasyki w formacie kubków 2x165 ml z dwiema odmianami czekolady i wanilii bourbon.

Dzięki lodom Franzbrötchen pod marką DMK Milram osiągnięto kolejną innowację w zakresie lodów. Franzbrötchen idealnie wpisują się w aktualny trend cynamonowy, ale nie są klasycznymi bułeczkami cynamonowymi. Znane duńskie ciasto z cynamonem i cukrem pochodzi z północy i jest popularne w całym kraju. Na tej bazie powstały pyszne lody o typowym dla Franzbrötchen smaku, nasycone sosem cynamonowym w słoiczku o pojemności 473 ml.

Nowe produkty będą dostępne w sklepach od kwietnia 2023 r.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania