1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Wzrost marek własnych zależeć będzie od strategii sieci

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© włoszczowa (osm)

Czy obserwuje się przechodzenie konsumentów do produktów marek własnych – zapytaliśmy dr. Ryszarda Piziora, Prezesa Zarządu mleczarni Włoszczowa (OSM). – Priorytetem dla nas jest produkcja wysokiej jakości wyrobów oznaczonych dobrze znanym logo Włoszczowa – odpowiedział zapytany. – Od wielu lat staramy się budować nasz brand i wizerunek producenta, dla którego ważne jest pochodzenie produktu oraz walory smakowe. Oczywiście jesteśmy również producentem marek własnych, bo szanujemy potrzeby naszych partnerów handlowych.

– Czy to jest marka własna, czy marka producenta, koszt surowca pozostaje ten sam – podkreślił nasz rozmówca. – Jakie są moje prognozy dla marek własnych serów w Polsce? Moim zdaniem wolumen produktów marki własnej wzrośnie, bo to jest element strategii sieci handlowych. Czy wolumen sprzedawanych serów pod markami własnymi dalej przyspieszy? To będzie zależeć od polityki największych dostawców – dodał dr Pizior.

Dopytaliśmy również czy mleczarnia we Włoszczowie planuje wzrost produkcji twarogów, serów twardych lub innych kategorii wyrobów ze swojego asortymentu. Dr Ryszard Pizior odpowiedział: – Planujemy wzrost produkcji serów podpuszczkowych i twarogów. Obserwujemy bowiem utrwalanie trendów zakupów serów plasterkowanych. Ich sprzedaż wykazuje dodatnią, kilkuprocentową dynamikę. W twarogach widzimy większy wzrost i ten potencjał chcemy wykorzystać.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania