Wzrost sprzedaży jogurtów pitnych przybrał na sile
– Zainteresowanie konsumentów jogurtami pitnymi stale rośnie, co związane jest m.in. z dzisiejszym trybem życia Polaków i częstym przemieszczaniem się – mówi Forum Mleczarskiemu Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM). – Mleczna przekąska „on the go” w poręcznym kartoniku lub butelce daje swobodę jej spożycia w dowolnym miejscu, bez konieczności wypicia od razu całości. Konsumenci cenią sobie takie rozwiązania i lubią urozmaicać swoją dietę.
– Ze względu na coraz większą świadomość wpływu odżywiania i stylu życia na nasze samopoczucie oraz odporność, Polacy chętnie sięgają po produkty fermentowane i wprowadzają je na stałe do swojego menu. Ten prozdrowotny trend w ostatnich latach zdominowanych przez pandemię jeszcze bardziej przybrał na sile – wynika również z chęci dbania o swoje zdrowie, ma na celu przeciwdziałanie rozwojowi chorób cywilizacyjnych – dodaje nasza rozmówczyni.
– W ofercie Mlekpolu znany jest jogurt Milko w poręcznym opakowaniu Tetra Top 330 ml. Szeroka gama smakowa, oprócz tradycyjnych, jak truskawka czy morela, pozwala na wybór kombinacji odpowiednich do każdej pory roku. Wiosną czy latem doskonale sprawdzają się owocowe i orzeźwiające Milko Fun: truskawka z kiwi, malina z granatem, melon z poziomkami. Zeszłoroczną odpowiedzią Mlekpolu na poszanowanie tradycji i smaków dzieciństwa jest jogurt waniliowy Rolmlecz oraz jogurt Rolmlecz fantazja truskawkowa 330 ml – wylicza Dorota Grabowska.
– Rozwijającą się kategorią są również jogurty pitne bezlaktozowe. Produkty bez tego mlecznego cukru, np. jogurty pitne Łaciate 250 g, powstają na bazie pełnowartościowego mleka i stanowią doskonałe źródło wapnia i białka. Tej wiosny do oferty jogurtów pitnych marki Łaciate dołączą dwa nowe warianty: jabłko-gruszka oraz naturalny – dodane Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).