1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Nasz jogurt typu greckiego Greek Style jest rozpoznawalny na rynku tradycyjnym i sieciach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© temar (pph)

– Od wielu lat jesteśmy dystrybutorem oryginalnego jogurtu typu greckiego Greek Style – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Zainteresowanie tym produktem na rynku jest bardzo duże. Z wielu naszych produktów, Greek Style znajduje się sprzedażowo w zestawieniu TOP 10 i jest rozpoznawalnym brandem zarówno na rynku tradycyjnym jak również w sieciach handlowych dużego formatu. Nie zauważyliśmy spadku zainteresowania nawet w najtrudniejszym momencie pandemii. Dodatkowo mocno weryfikujemy składy i jakość produktów, które dystrybuujemy i chcemy tę jakość nieustannie podwyższać. Dlatego zdecydowaliśmy się od III kwartału br. przeprowadzić lifting Greek Style. Tradycyjny smak w nowym opakowaniu i z ulepszonym składem wkrótce będzie w sprzedaży.

– Zdrowie konsumentów jest dla nas najważniejsze, dlatego udało nam się wprowadzić więcej żywych kultur bakterii jogurtowych, które wspomagają trawienie i obniżają pH w jelitach. Dodatkowo w wersji light obniżyliśmy zawartość tłuszczu do 3%. Cała nasza gama Greek Style dostępna jest w wariantach: 180 g, 340 g zarówno naturalny jak również naturalny light oraz 1 kg naturalny z przeznaczeniem głównie dla kanału HoReCa. Nasze jogurty Greek Style charakteryzują się kremową i gęstą konsystencją. Świetnie sprawdzają się jako zamienniki śmietany, dodatek do sałatek, sosów oraz deserów.

Ostatnie wiadomości o firmie