1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Powróciliśmy z marką Maćkowy

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© grupa polmlek

– Kefir to pełen probiotycznych bakterii napój fermentowany, który znany jest ze swoich prozdrowotnych właściwości. Ma dobroczynny wpływ na florę bakteryjną jelit, dzięki czemu wspiera odporność, reguluje metabolizm i zapewnia doskonałe samopoczucie – powiedziała Joanna Kołodyńska dyrektor marketingu Grupa Polmlek. – Jest też orzeźwiający i odżywczy oraz ma szerokie zastosowanie w kuchni jako składnik wielu potraw lub pyszny dodatek do letnich obiadów. Doceniamy przywiązanie konsumentów do marek i reagujemy na zapotrzebowanie na produkty regionalne, dlatego w tym roku powróciliśmy z marką Maćkowy, znaną i lubianą szczególnie na Pomorzu. 

– Kefir naturalny jest oczywiście w czołówce sprzedaży, ale dużym powodzeniem cieszą się również kefiry smakowe – truskawkowy i owoce leśne. Smakują świeżo i domowo, jak właśnie zmiksowane owoce z kefirem. Najczęściej kupowana pojemność to 300 ml.

– Stawiamy na prosty skład i czystą etykietę – w naszych produktach nie ma nic zbędnego, dlatego tak chętnie są one wybierane przez konsumentów. Interesujący jest powrót do etykiet w stylu lat 90., nieco oldskulowych, ale podkreślających naturalność produktów i będących swojego rodzaju ukłonem do konsumentów przywiązanych do marki Maćkowy.

– W portfolio Grupy Polmlek znajduje się również kefir Konecki, naturalny, w litrowej butelce. Ta marka zyskała popularność w Polsce centralnej i na Kielecczyźnie. Ciekawostką jest, że na rynku marokańskim kefir dotychczas był mało popularny i pojawia się jako nowość w ofertach zaledwie kilku producentów. Jibal, nasz marokański zakład, również uruchamia produkcję kefiru, szeroko komunikując jego zalety i prozdrowotne działanie. Tam z kolei postawiliśmy na opakowanie kartonowe 400 ml.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania