1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Konsumenci sięgają po to, co znają i z czym czują się bezpiecznie

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© sertop

– W Sertopie od lat tworzymy serki topione, które dla wielu Polaków są nieodłącznym elementem wspomnień z dzieciństwa – powiedziała Forum Mleczarskiemu Anita Kubarska, marketing manager w firmie Sertop. – Nasze klasyczne serki topione w kostkach 100 g – takie jak Złoty Ementaler, Tylżycki czy łagodna Gouda – są produktami, które od dekad goszczą na stołach wielu rodzin. Ich niezmienny smak i kremowa konsystencja przywołują wspomnienia domowych śniadań, szkolnych kanapek czy wakacji u dziadków. Zauważamy, że zapotrzebowanie na produkty oparte na znanych i lubianych recepturach jest dziś wyjątkowo duże. 

– W czasach dynamicznych zmian konsumenci chętnie sięgają po to, co znają i z czym czują się bezpiecznie. Smaki dzieciństwa dają poczucie stabilności i autentyczności, dlatego nasze klasyczne serki cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Co istotne, nie tylko starsze pokolenia sięgają po te produkty. Wybierają je również młodsze osoby, które doceniają je jako wygodną i smaczną alternatywę dla innych smarowideł – dodała nasza rozmówczyni. 

– Serki topione Sertop są szybkie w użyciu, dobrze komponują się z pieczywem czy warzywami lub stanowią świetny dodatek do potraw, co odpowiada stylowi życia młodszych konsumentów. Szczególnie dobrze w trend powrotu do prostych smaków wpisują się zarówno tradycyjne, delikatne warianty serków, jak i te z popularnymi dodatkami. Serek topiony ze szczypiorkiem – uwielbiany przez Polaków składnik wielu domowych dań – to przykład produktu, który łączy klasykę z wyrazistym, znanym smakiem. Równie dużą sympatią cieszy się wersja z szynką – połączenie serka i mięsnego akcentu jest dla wielu konsumentów kwintesencją domowego smaku. Zarówno warianty łagodne, jak i te o wyraźniejszym charakterze idealnie odpowiadają na potrzeby osób w różnym wieku – od tych, które poszukują smaków dzieciństwa, po młodych, szukających wygodnych i uniwersalnych rozwiązań na co dzień – podsumowała Anita Kubarska, marketing manager w firmie Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania