Mlekpol (SM): Już niedługo zaskoczymy naszych klientów
– Ostatnio zauważamy, że wraz z rosnącą świadomością społeczeństwa grupa odbiorców produktów wysokobiałkowych znacznie się poszerza i nie ogranicza już tylko do sportowców czy osób dbających o formę fizyczną – powiedział Forum Mleczarskiemu Handel Piotr Jankowski, Dyrektor Wydziału Handlu Mlekpol (SM). – Tworzą ją także młodzież, pracownicy fizyczni i umysłowi, a nawet seniorzy. Okazuje się bowiem, że wyroby proteinowe doskonale odpowiadają na potrzebę spożycia w ciągu dnia szybkiego, wartościowego posiłku, który zapewni uczucie sytości na dłużej.
– W marcu 2024 r. na polskim rynku zadebiutowała linia Łaciate Protein+. Obecnie tworzą ją cztery fermentowane wyroby pitne: jogurty – naturalny, truskawkowy i mango – oraz kefir naturalny, a także mleko UHT w wersji klasycznej i bez laktozy. Wkrótce zaskoczymy naszych Klientów kolejnymi produktami z linii Łaciate Protein+. Część z naszych niespodzianek, powiem szczerze, może być naprawdę zaskakująca.
– Wprowadzeniu linii Łaciate Protein+ towarzyszyła szeroko zasięgowa kampania marketingowa pod hasłem: „Dołatuj się!”. Z jednej strony podkreślaliśmy w niej korzyści z sięgania po wyroby proteinowe (więcej mocy, więcej siły, więcej smaku!), z drugiej zaś – wskazaliśmy na szeroką grupę konsumentów, którzy mogą włączać je do codziennej diety. Porcja jogurtu marki Łaciaty Protein+ dostarcza nawet do 29 g białka – jednego z podstawowych składników odżywczych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu – dodał nasz rozmówca.
– Produkty bogate w proteiny zapewniają szybszą regenerację po wysiłku, ale są też sposobem na uzupełnienie diety czy pomysłem na zdrowy posiłek w pracy lub w podróży. Dzięki wygodnemu opakowaniu z zakrętką wpisują się w kategorię produktów on-the-go.
– Mleko proteinowe to natomiast świetna wysokobiałkowa baza dla owsianki, płatków, koktajlu czy placków. Z powodzeniem można je dodać również do kawy. Biorąc pod uwagę ciepłe przyjęcie linii Łaciate Protein+ przez konsumentów i zainteresowanie ze strony detalistów i sieci handlowych, uważamy, że trend na produkty funkcjonalne ma potencjał do dalszego wzrostu. W związku z tym oferta Mlekpolu będzie nadal ewoluowała właśnie w tym kierunku – podkreślił Piotr Jankowski, Dyrektor Wydziału Handlu Mlekpol (SM).