Branża Mleczarska 100 Firm

Kampanie społeczne - światowe

Got milk? - wiedźma (2008)

Kampania Got Milk przygotowana przez California Milk Processor Board (CMPB). W 1993 r. przetwórcy mleka z Kalifornii zgodzili się przekazać 3 centy od każdego galonu mleka na działalnia promujące konsumpcję mleka - marketing, reklamę i PR. W ten sposób powstało CMPB, które stworzyło i kreuje markę "got milk?"Spot reklamowy w zabawny sposób przedstawia jak pewna czarownica dzięki mleku zmieniła się i przestała być wiedźmą.

 



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty CMPB, Kalifornia
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij