1. Kampanie
  2. CMPB, Kalifornia

CMPB, Kalifornia wszystkich: 8

Toma Leche? - włosy


Najnowszy spot reklamujący mleko przygotowany w języku hiszpańskim przez CMPB. Toma Leche oznacza Napij się mleka. Spot utrzymany jest w stylu reklamy szmponu do włosów - w takt spokojnej melodii moderatorka mówi o odkryciu naturalnej formy pielęgnacji włosów, wszechświecie protein, które wpływają na piękno włosów. Dodaje: spraw, aby Twoje włosy odżyły, stały się mocniejsze, delikatne w dotyku. Prezentujemy ekskluzywny zestaw protein, to ... mleko. Wtedy widzimy mleko ustawione w lodówce, a męski głos mówi: mleko pomaga w utrzymaniu zdrowych i mocnych włosów.

pokaż
Got milk? - Koty

Nadchodzi pora karmienia kotów starszej Pani, tymczasem okazuje się, że w lodówce brakuje już mleka. Babcia znajduje w szafce zabielacz do kawy - dodatek zastępujący mleko. Mówi, że jej podopieczni nie zauważą różnicy. Tymczasem miłe zwierzątka różnicę jednak widzą, a starsza Pani ma poważne kłopoty. Spotowi towarzyszy dobrze znane hasło Got milk? (Masz mleko?).

pokaż
Białe Złoto to ....

Aktualna kampania promująca mleko zamówiona przez stowarszyszenie California Milk Processor Board. Bohaterem wszystkich klipów jest znany i lubiany aktor Joe Hursley, który wciela się w fałszywą gwiazdę rocka. Jego atrubutem jest fantastyczna, biała gitara, napełniona mlekiem, z której może w każdej chwili napić się mleka - białego złota. Hasło kampanii to White gold is White gold (Biale złoto jest Białym złotem).

pokaż
Czy jestem geniuszem? Got milk?

Aktualna kampania promująca mleko prowadzona przez stowarszyszenie California Milk Processor Board. Bohaterem wszystkich klipów jest znany i lubiany aktor Joe Hursley, który wciela się w prawdziwą gwiazdę rocka. Jego atrubutem jest fantastyczna, biała gitara, napełniona mlekiem, z której może w każdej chwili napić się tego białego złota. W spocie nasza gwiazda tym razem zastanawia się, czy jest geniuszem? Można powiedzieć, że maluje piosenki, ale do malowania używa przecież nut.... - Czy jestem geniuszem? Jak myślicie? - pyta gwiazdor - Myślę, że myślicie - TAK!

pokaż
Białe złoto na PMS

Kampania promująca mleko zamówiona przez stowarszyszenie California Milk Processor Board. Bohaterem
wszystkich klipów jest znany i lubiany aktor Joe Hursley, który wciela się w fałszywą gwiazdę rocka. Jego
atrubutem jest fantastyczna, biała gitara, napełniona mlekiem, z której może w każdej chwili napić się mleka
- białego złota. W tym spocie nasza gwiazda wspomina, kiedy powiedział swoim dziewczynom, że mleko pomoże im zwalczyć syndrom napięcia przedmiesiączkowego. Pyta je, czy pomogło, a kiedy te potakują stwierdza, że jemu również pomogło przetrwać ten czas. Hasło kampanii to White gold is White gold (Biale złoto jest Białym złotem).

pokaż
Got Milk? - mleczarz

Znudzona młoda żona milionera zostaje w domu sama. Malując usta i pryskając się perfumami znacząco spogląda na przystojnego ogrodnika, uśmiechniętego malarza i na konserwatora basenu. Jednak kiedy przychodzi niezbyt atrakcyjny mleczarz, kobieta natychmiast porywa go do swojej alkowy.

Kampania Got Milk przygotowana przez California Milk Processor Board (CMPB). W 1993 r. przetwórcy mleka z Kalifornii zgodzili się przekazać 3 centy od każdego galonu mleka na działalnia promujące konsumpcję mleka - marketing, reklamę i PR. W ten sposób powstało CMPB, które stworzyło i kreuje markę "got milk?

pokaż
Got milk? - wiedźma

Kampania Got Milk przygotowana przez California Milk Processor Board (CMPB). W 1993 r. przetwórcy mleka z Kalifornii zgodzili się przekazać 3 centy od każdego galonu mleka na działalnia promujące konsumpcję mleka - marketing, reklamę i PR. W ten sposób powstało CMPB, które stworzyło i kreuje markę "got milk?"Spot reklamowy w zabawny sposób przedstawia jak pewna czarownica dzięki mleku zmieniła się i przestała być wiedźmą.

pokaż
Got milk? - Sąsiad

Dzieci nie chcą wypić mleka, które daje im mama. Mówią, że mleko jest dobre dla niemowlaków. Mama jednak upiera się,bo mleko pomaga budować silne kości. Wtedy chłopiec wskazuje na sąsiada, który powiedział mu, że nigdy nie pije mleka. Kiedy jednak sąsiad próbuje podnieść ciężką taczkę i urywa sobie przy tym ręce, dzieci duszkiem wypijają swoje mleko.

Kampania Got Milk przygotowana przez California Milk Processor Board (CMPB). W 1993 r. przetwórcy mleka z Kalifornii zgodzili się przekazać 3 centy od każdego galonu mleka na działalnia promujące konsumpcję mleka - marketing, reklamę i PR. W ten sposób powstało CMPB, które stworzyło i kreuje markę "got milk?

pokaż