Branża Mleczarska 100 Firm

Kampanie marketingowe

Serki NaTurek na Ciepło – nowa kampania digitalowa (2021)

© mleczarnia turek

Mleczarnia Turek w czerwcu wystartowała z kampanią digitalową promującą linię produktów NaTurek na Ciepło: Na Grill, na Obiad oraz na Przekąskę. Okres trwania kampanii nie jest przypadkowy. Latem Polacy najbardziej kochają grillować. To idealny moment, by zachęcić do przygotowania serów na ciepło.

Kampania prowadzona jest głównie na największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, tvn24.pl oraz w social media (Facebook, Instagram). W ramach kampanii powstały 4 filmy wideo pokazujące, jak w prosty sposób przygotować nasze sery na ciepło.

Wiosna i lato to czas imprez na świeżym powietrzu, to również okres, kiedy mamy mniej chęci i czasu na skomplikowane potrawy. Poprzez linię NaTurek na Ciepło mleczarnia proponuje konsumentom szeroki wachlarz rozwiązań – z jednej strony do przyrządzenia na grillu w plenerze, z drugiej nietypowe, szybkie i bezmięsne dania na obiad lub na przekąskę do zrobienia w domu. Oferta obejmuje aż 7 różnorodnych wariantów, które odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów.


Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Mleczarnia Turek
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij