1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

25 lat mleka Łaciate

Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 r., kiedy mleczarnia Mlekpol (SM) w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT pod nazwą, która w wielu polskich domach stała się synonimem mleka.
Kampania reklamowa rozpocznie się 21 marca 2020 r. i będzie nawiązywać do historii, którą już konsumenci mieli okazję poznać w ubiegłym roku. 

Przez 25 lat obecności na rynku Łaciate utrwaliło swój wizerunek mleka posiadającego najwięcej wartości dla konsumentów takich jak jakość, naturalność i wyjątkowy smak. Marka Łaciate nieustannie rozwija swoją ofertę dostosowując się do potrzeb Konsumentów. Do popularnego mleka UHT, świeżego i bez laktozy, dołączyły śmietany i śmietanki Łaciate oraz mleko w proszku, mleko zagęszczone, masło ekstra i mix maślany. Przebojem rynkowym stały się serki Łaciate śmietankowe do smarowania klasyczne i puszyste w bogatej palecie smaków. Warto podkreślić, że mleko Łaciate to od 25 lat lider sprzedaży w kategorii mleka UHT w Polsce. Marka Łaciate, dzięki swojej jakości jest również najlepiej rozpoznawalnym produktem mleczarskim na dalekich rynkach eksportowych. Kultowe polskie mleko dociera już na 6 kontynentów!