Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Kupcy wybierają Mlekpol (SM)

Źródło: Mlekpol (SM)/V5   Dodano: 2019-05-24 14:55:02

Dwie nagrody główne oraz cztery wyróżnienia zdobyła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie w konkursie Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich. Te ważne branżowe nagrody dla produktów przyznawane są przez właścicieli i kierowników sklepów z całej Polski.

Konkurs Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży spożywczej. W głosowaniu internetowym wyłaniane są te produkty i usługi, które wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą sklepom największe dochody. 

– Mlekpol (SM) to jeden z największych producentów żywności w Polsce. Priorytetem Spółdzielni jest jakość i naturalność produktów, które wprowadzamy na rynek. Cieszymy się, że kupcy dostrzegają nasz wysiłek i wybierają produkty marek Łaciate, Rolmlecz, Maślanka Mrągowska i inne z naszego szerokiego portfolio – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Spółdzielni z Grajewa. W tym roku Mlekpol (SM) zdobył dwie główne nagrody – Złote Paragony w kategoriach mleko i w kategorii jogurty i desery mleczne. Statuetkę otrzymało Mleko Łaciate UHT 3,2% oraz Serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy. Wyróżnieniami Kupcy nagrodzili Maślankę Mrągowską naturalną (w kategorii Napoje mleczne), serek śmietankowy Łaciaty naturalny (w kategorii Serki kanapkowe i sałatkowe), masło extra Łaciate (kategoria Masła) oraz Mix Łaciaty (w kategorii Margaryny i miksy). – Dziękujemy Kupcom za zaufanie. Możemy zapewnić, że cały czas intensywnie pracujemy nad nowymi ciekawymi propozycjami produktów które będą odpowiedzią na potrzeby sklepów i oczywiście konsumentów – podsumowuje otrzymane nagrody Małgorzata Cebelińska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-11-17) Konkurs Milko
(2019-11-08) Mlekpol (SM): Polska żywność potrzebuje długofalowej strategii promocji
(2019-10-31) Nagrody dla mleczarni Mlekpol (SM)

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25