
Tosterki marki Lactima wracają z mocą!

Marka Lactima kontynuuje kampanię promującą ser w plasterkach Tosterki. Reklamy z produktami pojawią się w kanałach telewizyjnych, internecie oraz w mediach społecznościowych.
Spoty reklamowe emitowane są od września w Polsacie, m.in. podczas emisji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, jednego z najpopularniejszych programów w Polsce, który od lat przyciąga dużą i lojalną widownię. Oprócz tego pojawią się bilbordy sponsorskie w innych kanałach telewizyjnych, przed popularnymi programami. Znacząco zostanie także zwiększona aktywizacja konsumentów poprzez działania online.
Zaplanowane zostały interaktywne kampanie kierowane szczególnie do dzieci i ich rodziców. Celem działań jest dotarcie do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców.
– Chcemy być jeszcze bliżej naszych konsumentów, oferując im nie tylko dobre produkty, ale także emocje, które towarzyszą ich codziennym chwilom relaksu – informują przedstawiciele firmy Lactima.
