1. Kampanie
  2. Piątnica (OSM)

Piątnica (OSM) wszystkich: 14

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem Piątnica (OSM) powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy” promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów. W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia.

pokaż
Piątnica promuje serki wiejskie – z owocami i wysokobiałkowe

Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca serki wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a wersja z owocami doskonale sprawdzi się jako pyszna przekąska na każdą porę dnia. Reklamy emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych oraz wspierane kampaniami w internecie. 

pokaż
Kampania promocyjna serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Plansze sponsorskie promujące produkty pojawiają się przy emisjach programów kulinarnych i tematycznych oraz popularnych seriali TV.

pokaż
Rusza kampania serków homogenizowanych z Piątnicy, no bo skąd!

26 sierpnia br. wystartowała 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.

pokaż
Przejdź na dobrą stronę mocy – wybierz Skyr z Piątnicy, no bo skąd!

Od 23 września br. Piątnica (OSM) prowadzi kampanię promującą skyry – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych bogatych w białko produktów, które dostarczają energii w ciągu intensywnego dnia. Nowa kampania Piątnicy „Przejdź na dobrą stronę mocy” kierowana jest do szerokiego grona konsumentów, a jej celem jest zachęcenie do sięgnięcia po skyr, będący smaczną i wartościową przekąską, która wzmacnia i odżywia.

pokaż
Kampania reklamowa śmietany 18% – z Piątnicy, no bo skąd!

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw. 

pokaż
„Ani mi się warz!” – Kampania reklamowa Piątnica (OSM)

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie najważniejszych benefitów produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan. Spoty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu. Emitowane będą od 25 lutego do 18 marca br.

pokaż
Piątnica (OSM) z kampanią promującą świeże mleko

„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – to hasło towarzyszące nowej kampanii mleczarni Piątnica (OSM) promującej mleko z Piątnicy w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania wystartowała 15 kwietnia 2023 r., a jej celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka z Piątnicy – świeżości i tradycyjnego smaku. Jak mleko, to z Piątnicy, no bo skąd!

pokaż
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z kampanią

Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez mleczarnię Piątnica, która pozostaje jego największym producentem.  Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 br. prowadzona jest kampania reklamowa w TV oraz Internecie. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowych cech produktu, niezmiennych od 30 lat – prostego składu i wyjątkowego smaku.

Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 r. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese.

pokaż
Serek Wiejski Wysokoproteinowy

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna nową kampanię wysokobiałkowego Serka Wiejskiego pod hasłem „Posiłek na wysiłek”. Celem akcji jest promocja nowego produktu kultowej linii Serków Wiejskich oraz wsparcie noworocznych postanowień Polaków. Działania obejmują digital, social media oraz animacje wyświetlane na siłowniach w całym kraju.

pokaż
„Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – kampania TV

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 r.

Jogurt naturalny to dobrze znany, tradycyjny produkt, po który konsumenci chętnie sięgają przez cały rok, a zwłaszcza w okresie letnim. Cenią go za walory zdrowotne, a także możliwość przygotowania smacznych przekąsek na jego bazie np. z wykorzystaniem świeżych, sezonowych owoców oraz warzyw.

pokaż
Piątuś radę da!

Piątnica (OSM) wystartowała z najnowszą kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Piątuś to nie tylko pyszny i zdrowy jogurt, ale także imię Łosia, z którym warto próbować wciąż nowych rzeczy, żeby znaleźć tę, która daje radość. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie u najmłodszych, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.
Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań przez najmłodszych. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Wiemy, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo! Dziarski Łoś zachęca najmłodszych do odkrywania swoich mocnych stron - „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Skoro „Piątuś radę da”, to każde dziecko również może znaleźć aktywność wywołującą uśmiech na twarzy.

pokaż
Piątuś - To naturalne

Produkty z modnej, ale przede wszystkim zdrowej grupy produktów spożywczych, znanej jako "czysta etykieta" - bez zbędnych dodatków. Wizytówka mleczarni Piątnica.

pokaż
Wielka Grecka Przygoda

Nowe jogurty typu greckiego z mleczarni Piątnica (OSM) to 0% tłuszczu, 2 razy więcej białka. Dostępne walory smakowe to maliny, truskawki, jagody, wiśnie, a także dwa oryginalne połączenia -- jabłko i gruszka oraz brzoskwinia i marakuja.

pokaż