1. Kampanie
  2. Piątnica (OSM)

Piątnica (OSM) wszystkich: 6

30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z kampanią

Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez mleczarnię Piątnica, która pozostaje jego największym producentem.  Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 br. prowadzona jest kampania reklamowa w TV oraz Internecie. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowych cech produktu, niezmiennych od 30 lat – prostego składu i wyjątkowego smaku.

Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 r. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese.

pokaż
Serek Wiejski Wysokoproteinowy

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna nową kampanię wysokobiałkowego Serka Wiejskiego pod hasłem „Posiłek na wysiłek”. Celem akcji jest promocja nowego produktu kultowej linii Serków Wiejskich oraz wsparcie noworocznych postanowień Polaków. Działania obejmują digital, social media oraz animacje wyświetlane na siłowniach w całym kraju.

pokaż
„Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – kampania TV

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny. „Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy” – zawiera tylko mleko i kultury bakterii. Wie o tym babcia Eugenia, która w spocie podkreśla prosty skład produktu. Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia 2020 r.

Jogurt naturalny to dobrze znany, tradycyjny produkt, po który konsumenci chętnie sięgają przez cały rok, a zwłaszcza w okresie letnim. Cenią go za walory zdrowotne, a także możliwość przygotowania smacznych przekąsek na jego bazie np. z wykorzystaniem świeżych, sezonowych owoców oraz warzyw.

pokaż
Piątuś radę da!

Piątnica (OSM) wystartowała z najnowszą kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Piątuś to nie tylko pyszny i zdrowy jogurt, ale także imię Łosia, z którym warto próbować wciąż nowych rzeczy, żeby znaleźć tę, która daje radość. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie u najmłodszych, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.
Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań przez najmłodszych. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Wiemy, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo! Dziarski Łoś zachęca najmłodszych do odkrywania swoich mocnych stron - „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Skoro „Piątuś radę da”, to każde dziecko również może znaleźć aktywność wywołującą uśmiech na twarzy.

pokaż
Piątuś - To naturalne

Produkty z modnej, ale przede wszystkim zdrowej grupy produktów spożywczych, znanej jako "czysta etykieta" - bez zbędnych dodatków. Wizytówka mleczarni Piątnica.

pokaż
Wielka Grecka Przygoda

Nowe jogurty typu greckiego z mleczarni Piątnica (OSM) to 0% tłuszczu, 2 razy więcej białka. Dostępne walory smakowe to maliny, truskawki, jagody, wiśnie, a także dwa oryginalne połączenia -- jabłko i gruszka oraz brzoskwinia i marakuja.

pokaż