1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Piątnica (OSM)

„Ani mi się warz!” – Kampania reklamowa Piątnica (OSM)

© piątnica (osm)

Mleczarnia Piątnica (OSM) rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie najważniejszych benefitów produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan. Spoty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu. Emitowane będą od 25 lutego do 18 marca br.

„Ani mi się warz!” – gwarancja kulinarnego sukcesu

Śmietana 18% marki Piątnica to najpopularniejsza śmietana w Polsce. Jest gęsta, kremowa oraz niezawodna – nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak tradycyjnych polskich zup czy sosów. Doskonale sprawdza się także jako dodatek do sałatek lub dipów. Śmietana 18% Piątnica to gwarancja udanego gotowania w każdej kuchni.

Śmietanka 30% – najlepsza do ubijania!

Słodka, pasteryzowana Śmietanka 30% z Piątnicy znakomicie sprawdzi się w wielu kulinarnych zastosowaniach. Dzięki półpłynnej konsystencji i specjalnemu procesowi produkcji doskonale się ubija, tworząc wyjątkowo puszysty krem. Śmietanka 30% produkowana jest z najwyższej jakości surowca. Ma pyszny, kremowy smak i nie warzy się pod wpływem ciepła, dlatego doskonale pasuje zarówno do słodkich deserów czy wypieków, jak i do dań wytrawnych czy zup.

Intensywna kampania reklamowa

Kampania promująca śmietany z Piątnicy potrwa 3 tygodnie, a w jej ramach emitowane będą 2 spoty reklamowe. W obu spotach znana i lubiana babcia Eugenia przygotowuje smaczne dania z dodatkiem piątnickich śmietan. W spocie promującym Śmietanę 18% z Piątnicy dodaje ją do tradycyjnej zupy, mówiąc: „Ani mi się warz!” i wskazując tym samym na główny benefit produktu – nie warzy się! Śmietanka 30% z Piątnicy z kolei doskonale się ubija. Stanowi pyszny dodatek do kremów i deserów. Babcia Eugenia wie, co jest dobre! W spocie przygotowuje zaskakująco jak na nią nowoczesny deser – bezę Pavlova.