1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Piątnica (OSM)

Przejdź na dobrą stronę mocy – wybierz Skyr z Piątnicy, no bo skąd!

© piątnica (osm)

Od 23 września br. Piątnica (OSM) prowadzi kampanię promującą skyry – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych bogatych w białko produktów, które dostarczają energii w ciągu intensywnego dnia. Nowa kampania Piątnicy „Przejdź na dobrą stronę mocy” kierowana jest do szerokiego grona konsumentów, a jej celem jest zachęcenie do sięgnięcia po skyr, będący smaczną i wartościową przekąską, która wzmacnia i odżywia.

Wykorzystany koncept kreatywny pozwala zakomunikować, że skyry to pyszna wysokobiałkowa przekąska, doskonała dla każdego, kto poszukuje szybkiego zastrzyku energii w ciągu dnia. Dlatego bohaterowie spotu przedstawieni są podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi. Sięgają oni po pożywny skyr z Piątnicy, który dodaje im sił do dalszego działania.

Skyry z Piątnicy, dzięki dużej zawartości białka, doskonale wpisują się w trend produktów funkcjonalnych mających dobroczynny wpływ na organizm. To produkty wyróżniające się znakomitym smakiem oraz prostym, naturalnym składem. Występują w wersji pitnej oraz łyżeczkowej, która cechuje się niezwykle gęstą, kremową konsystencją. Dostępne są w wielu wariantach smakowych z dodatkiem owoców, a wśród wersji pitnych we wrześniu pojawiły się nowości: nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.

Kampania promocyjna skyrów z Piątnicy prowadzona będzie w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie (programmatic, VOD, social media, YouTube). Przedpremierowa emisja spotu odbyła się 22 września w specjalnym charytatywnym bloku reklamowym TVP, z którego cały dochód zostanie przeznaczony na pomoc dla ofiar powodzi.