Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak
Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków.
Wysokiej jakości składniki są podstawą świątecznej kuchni – trudno wyobrazić sobie bowiem tradycyjne bożonarodzeniowe potrawy i słodkie ciasta bez dobrego masła, prawdziwego twarogu, mleka czy gęstej śmietany. Kampania Mazurskiego Smaku, przywołując ciepłą, rodzinną atmosferę, mobilizuje konsumentów między innymi do wypieku serników i pierników, które przygotowywać można wraz z najbliższymi.
Intensywne działania „Święta po Mazursku” w kanale digital obejmują największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych, a docelowo kierują na stronę https://mazurskismak.pl/.
Zastosowane w ich ramach kreacje wyróżniają się charakterystycznym, akwarelowym stylem, dobrze znanym z poprzednich odsłon kampanii. W stacjach telewizyjnych pojawi się ponadto świąteczny spot reklamowy, a przekaz będzie silnie wspierany przez popularnych influencerów.
– W tym roku zaprosiliśmy do współpracy twórców kulinarnych, którzy otrzymali od nas zadanie wypieku sernika lub piernika na bazie produktów Mazurskiego Smaku – w zależności od swoich upodobań i według własnego, oryginalnego przepisu. Ich zmagania można obserwować na Instagramie i TikToku (#SWIETAPOMAZURSKU, #SERNIKCZYPIERNIK). Mamy nadzieję, że to wyzwanie zainspiruje wszystkich naszych konsumentów do przygotowania świąt z tradycyjnymi produktami Mlekpolu – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu mleczarni Mlekpol (SM).
Kampania „Święta po Mazursku” rozpoczęła się 6 listopada i potrwa do samych świąt. Najbardziej intensywne działania promocyjne przypadną na grudzień.