Nowa kampania wizerunkowa Deserów z maślanką od Mlekpolu
Mmmm… mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa mleczarni Mlekpol (SM). Energetyczne kolory i rajskie klimaty jej kreacji graficznych podkreślają charakter doznań smakowych, jakie towarzyszą spożywaniu tych wyjątkowych produktów. Desery z maślanką to bowiem czysta przyjemność smaku – bez wyrzutów sumienia.
Desery z maślanką Mlekpolu dostępne są w trzech oryginalnych wariantach: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz z nata de coco i kawałkami czekolady. Charakteryzują się one gęstą, aksamitną konsystencją i są świetną propozycją dla osób, które cenią sobie wysokiej jakości składniki oraz ich niebanalne połączenia. A przy tym desery od Mlekpolu nie są jedynie „pustymi kaloriami”.
Kampania marketingowa motywuje odbiorców do wprowadzania niewielkich zmian w swojej codzienności i szukania chwil na drobne przyjemności.
Działania realizowane będą głównie w kanale digital przy użyciu zasięgowych formatów, m.in. dipslay i video. Obejmą także aplikacje zakupowe, Google i Meta Ads oraz TikTok. Strategia zakłada ponadto działania contentowe i współpracę z influencerami. Poprzez ciekawe wyzwania i naturalne treści internetowi twórcy zachęcą konsumentki do dzielenia się swoimi małymi sukcesami.
– Dynamizm grafik i wykorzystanie wyrazistych kolorów świetnie podkreślają niebanalny charakter deserów, a hasła: „prosty skład” i „100% przyjemności” akcentują korzyści płynące z jedzenia tych innowacyjnych wyrobów mleczarskich Mlekpolu – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Deser z maślanką to aż 60% maślanki z polskiego mleka, pełnego cennych składników odżywczych. Dodatek owoców czy czekolady zmienia ją w wykwintną, pyszną przekąskę, którą można konsumować zarówno w domu, w pracy, jak i na świeżym powietrzu. Produkty te odpowiadają na trend sięgania po tradycyjne artykuły spożywcze, ale w zupełnie nowej, inspirującej wersji.
Kampania podzielona jest na etapy, a jej pierwsza odsłona potrwa od czerwca do sierpnia. Celem tego etapu działań jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności produktu wśród grupy docelowej, którą są kobiety.