Mleczarnia w Garwolinie rozwija sprzedaż do kanału nowoczesnego
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Garwolinie jest producentem 96 artykułów mleczarskich, z czego 17 to produkty według wzoru odbiorcy. Jak podaje Zarząd mleczarni: – Współpracujemy z hurtowniami i sieciami hurtowymi takimi jak Makro, Selgros i Eurocash . Razem dostarczamy do 68 hurtowni. Nasze produkty znajdują się w sprzedaży w sieciach handlowych takich jak: Auchan, Carrefour, Kaufland, Biedronka, Stokrotka, Topaz, Kulfon, Żabka i Delikatesy Centrum. Mleczarnia uczestniczy również w akcjach typu in-out w sieci Lidl.
Jak dowiaduje się Forum Mleczarskie w gronie odbiorców znajdują się także liczne placówki z grupy PSS, WSS i GS oraz placówki publiczne (dostawy do szkół, przedszkoli, szpitali).
Kolejną grupą odbiorców mleczarni są piekarnie i cukiernie. – Dostarczamy tam wyroby w większych opakowaniach, dostosowanych do gastronomii. Największym odbiorcą w tej grupie jest Piekarnia Oskroba – czytamy w komunikacie.