1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Od innych producentów odróżnia nas strategiczne podejście do konsumenta

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sprzedaż serów Almette cały czas rozwija się. Najpopularniejsze warianty smakowe to od lat śmietankowy, z ziołami i jogurtowy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Hochland Polska. – Chcemy cały czas zaskakiwać konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie sera. Istnieje kilka dobrych przykładów, jak chociażby Almette kozi – niedawno wprowadzony na rynek. Od innych producentów serów w Polsce odróżnia nas strategiczne podejście do konsumenta. 

 

– Wszystkie nasze sery mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Ważny jest dobór surowców, z których sery Almette są produkowane: powstają z polskiego mleka i ze świeżych, naturalnych składników pochodzących z naszego regionu i strefy geograficznej. Dzięki temu mają one dużo korzystniejszy wpływ na nasz organizm i są w pełni bezpieczne nawet dla najmłodszych pociech – przekonuje Jacek Wyrzykiewicz. 

– Almette może pochwalić się jednym z najwyższym wskaźników dystrybucji w swojej kategorii. Te wyniki stawiają sery Almette na topowych miejscach w rankingu najlepiej dystrybuowanych dóbr konsumenckich w Polsce, stąd zainteresowanie Almette jest ogromne we wszystkich kanałach dystrybucji i wśród sieci handlowych – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania