Maluta rozwija produkty indywidualne
Jak podał w informacji Zarząd mleczarni Maluta Nowy Dwór Gdański (OSM): – W dalszym ciągu rozwijamy produkty indywidualne, wyróżniające naszą ofertę asortymentową spośród standardowej podstawowej jaką są kefiry oraz jogurty naturalne. Wyroby galanteryjne sprzyjają identyfikacji, a także promocji marki naszej Spółdzielni wśród klientów. Ustawicznie poprawiamy atrakcyjność oferty asortymentowej dla klientów poprzez innowacyjność i akcentowanie wartości naszych wyrobów. Naszym celem jest świadomość konsumenta w zakresie identyfikacji marki jak też miejsca pochodzenia produktów.
– Dodatkowo sukcesywnie odświeżamy szatę graficzną produktów, umieszczając na opakowaniach między innymi logotyp Krówki informujący o wyjątkowości surowca z którego powstają nasze wyroby (z przewagą mleka z gospodarstw z wypasem pastwiskowym). W celu identyfikacji naszego regionu promujemy na naszych wyrobach hasło: Prosto z Żuław.
Jak dowiaduje się Forum Mleczarskie największą dynamikę sprzedaży osiągnęły w 2023 r. jogurt śmietankowy, ayran, a także maślanki. Na uwagę zasługuje duży wzrost sprzedaży jogurtów wysokobiałkowych z asortymentu spółdzielni.
Największy udział w obrotach firmy zajmują napoje fermentowane, dalej sery dojrzewające i twarogi.
Spółdzielnia współpracuje z licznymi sieciami handlowymi m.in. Netto, Auchan, Biedronka, Dino, Stokrotka, Eurocash, Intermlecz, Carrefour i Polomarket.