1. Aktualności
  2. Świat
Norwegia

Gwiazdy futbolu promują mleko w Norwegii

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© tine

Martin Ødegaard nawiązał zakrojoną na szeroką skalę współpracę z mleczarnią Tine. Latem będzie można go zobaczyć na kartonach mleka w całym kraju wraz z gwiazdami sportu Guro Reitenem i Karstenem Warholmem. – Wychowałem się na mleku zarówno na śniadanie, jak i wieczorem, więc nawiązanie współpracy z Tine jest dla mnie czymś naturalnym, co towarzyszyło mi przez całe życie – powiedział Martin Ødegaard. Ten znany piłkarz sam jako dziecko uczęszczał do szkoły piłkarskiej Tine i chwali kluby za wysiłek, jaki wnoszą na terenie całego kraju. Od 2021 r. jest kapitanem reprezentacji narodowej. Był zawodnikiem takich klubów jak Real Madryt, Real Sociedad i Arsenal.

– Wiem, że praca wykonana ze szkołami piłkarskimi jest niezwykle ważna dla wielu dzieci i klubów. Szkoła piłkarska Tine wspiera kluby w całym kraju, które otrzymują wsparcie finansowe, dzięki któremu mogą oferować dzieciom zajęcia sportowe przez cały rok. Wiem, jak ważne jest, aby dzieci czerpały radość ze sportu i aktywności fizycznej i uważam możliwość przyczyniania się do tego za pozytywną – dodał Martin Ødegaard.

Piłkarz ujawnił także, że niektóre nawyki żywieniowe z dzieciństwa zostały przeniesione na życie zawodowego.

– Mleko jest bardzo pożywne i naturalnie bogate w białko. Dla mnie klasykiem śniadaniowym są nadal kromki pełnoziarnistego chleba z serem i szklanką lodowatego mleka. A wieczorem przed meczem lubię wypić szklankę ciepłego, pełnego mleka z miodem.

Ødegaard będzie teraz twarzą zarówno mleka lekkiego, jak i mleka pełnego. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Martin Ødegaard dołączył do zespołu. Martin wydaje się nam wszystkim miłym facetem o dobrych wartościach i jasnym wyobrażeniu o tym, jak dieta wpływa na wydajność. W Tine troszczymy się o to, aby wszystko robić właściwie i taki jest Martin. Jesteśmy bardzo dumni, że zarówno on, Karsten Warholm, jak i Guro Reiten będą z nami współpracować i przyczynią się do zwiększenia zainteresowania mlekiem - powiedział Dyrektor ds. Marketingu Unn Grønvold Nikolaisen.

Warte przeczytania