1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Klienci doceniają prostotę promocji w Aldi

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© aldi polska

Zapytaliśmy sieć Aldi jak w ostatnim roku rozwinął się format sklepów Aldi pod względem liczby placówek? Co decyduje o tym, że klienci wybierają sklepy Aldi? Czy są znane statystyki mówiące o tym, jak zmieniła się liczba klientów odwiedzających Państwa placówki w ostatnim roku? – Sklepy sieci Aldi obecne są aktualnie w ponad 195 miastach. W grudniu 2023 r. sieć świętowała otwarcie trzysetnego sklepu, które miało miejsce w Opolu – powiedziała Marta Pinocy, Starszy Menadżer Kategorii Aldi Polska. – Sieć zrealizowała założone plany ekspansyjne na 2023 r., otwierając 57 nowych placówek w różnych regionach całej Polski. Najwięcej sklepów otworzyła w grudniu, bo aż 17.

– Natomiast największa liczba nowych placówek pojawiła się w województwie śląskim (9 sklepów), mazowieckiem (7), wielkopolskim (6). W tym roku, jeśli chodzi o ekspansję, zdecydowanie nie zwalniamy tempa – planujemy otworzyć łącznie około 60 sklepów, co sprawi, że na koniec 2024 r. możemy mieć już około 360 sklepów w całej Polsce. Obecnie koncentrujemy się głównie na dużych miastach, w których już jesteśmy obecni, poszerzając nasze portfolio placówek. Mimo to jesteśmy oczywiście otwarci na różne możliwości lokalizacyjne, z elastycznością w dostosowywaniu się do potrzeb różnych regionów. Dzięki temu, że w Polsce pojawia się coraz więcej sklepów naszej marki, rośnie rozpoznawalność i tym samym wzrasta liczba klientów dokonujących zakupów w sieci Aldi. Konsumenci doceniają szczególnie prostotę naszych promocji – w naszych sklepach obowiązują Promocje Zawsze od 1 Sztuki, co sprawia, że klienci mogą kupić setki jakościowych produktów w bardzo dobrych cenach bez konieczności kupowania wielopaków, używania kart lojalnościowych czy innych rozwiązań popularnych na dzisiejszym rynku. Warto także nadmienić, że w sklepach Aldi dostępnych jest w stałej ofercie ponad 1800 artykułów, a w ramach tygodniowych akcji tematycznych ponad 1500 artykułów spożywczych i przemysłowych – około 65% z nich stanowią produkty marek własnych, co także jest czynnikiem decydującym o wyborze naszych sklepów przez klientów. Warto dodać, że celem Aldi jest posiadanie 650 sklepów do 2028 r., a perspektywicznie – 1000 w ciągu dekady. Planujemy otworzyć także trzecie centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w województwie mazowieckim. Możemy zdradzić, że powinno to nastąpić w przeciągu najbliższych dwóch lat – dodała Marta Pinocy, Starszy Menadżer Kategorii Aldi Polska.

Więcej w Forum Mleczarskie Handel 3/24.

© aldi polska

Warte przeczytania