1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Sery topione to kategoria odporna na modę

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© sertop

– Sery topione to nadal jedne z częściej kupowanych produktów, idealnie wpisujących się w aktualne trendy rynkowe – powiedziała Forum Mleczarskiemu Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop. – Są obecne w polskich domach od ponad pół wieku, przez co są dobrze rozpoznawalne na sklepowych półkach, także ze względu na formę opakowania oraz zastosowaną szatę graficzną. Produkty te nie poddają się trudnym czasom ani żadnym modom żywieniowym. Można powiedzieć, iż wręcz ułatwiają dostosowanie się do aktualnej sytuacji.

– Warto pamiętać, że są to produkty, po które chętnie sięgamy przy przygotowywaniu śniadania w domu czy też na wynos. Serek topiony na kanapce może zastąpić masło, a dodatek świeżych warzyw czy pysznej wędliny nadaje mu nowy wymiar. Szeroka gama smakowa tych produktów daje wiele możliwości kulinarnych nie tylko w domu. Przykładowo znajdują zastosowanie także w małych, osiedlowych sklepach spożywczych, które dla swoich klientów przygotowują gotowe bułki właśnie z serkiem topionym i różnymi dodatkami jako gotowe śniadania dla osób zabieganych. Nadal największą popularnością cieszą się tradycyjne smaki serków: z dodatkiem szynki, szczypiorku czy słonecznika. Ze smaków czystych, bez dodatków, na pierwszym miejscu jest najchętniej kupowany serek Złoty Ementaler. Z pewnością moda na polskie i dobre jakościowo produkty to trend perspektywiczny i warto się go trzymać – opowiedziała nam Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania