1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Q-Concept to ograniczenie strat serów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© euroser dairy group

– Q-Concept to propozycja ponad 60 rodzajów serów premium – powiedziała Forum Mleczarskiemu Handel Dominika Robalewska, Brand Manager Euroser Dairy Group. – Dzięki Q-Concept konsumenci mają możliwość odnaleźć w sklepach wyjątkowe sery w wygodnych, degustacyjnych porcjach, a tym samym mogą eksperymentować w kuchni czy odkrywać nowe smaki, które obecnie są tak poszukiwane.

Wśród oferty Euroser Dairy Group odnaleźć można między innymi różnorodne sery smakowe holenderskie, takie jak gouda wasabi – wyczuwalnie pikantna i jednocześnie kremowa – lub goudy zielone i z czerwonym pesto, które zachwycą śródziemnomorskim, intensywnym smakiem. 

– Wyjątkowymi produktami w naszym asortymencie są m.in. lekko pikantna gouda tricolore z dwóch rodzajów mleka, gouda z truflami, która z pewnością zapewni niezapomniane doznania smakowe, czy gouda z lawendą, intrygująca zarówno swoim kolorem, jak i bogatym smakiem. Dla miłośników serów kozich w swojej ofercie mamy takie smaki jak kozi z winem czy ser kozi z kolendrą i kozieradką. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się smakowe sery cheddar, tj. cheddar z irlandzkim piwem porter lub winem czy sery z dodatkiem czosnku lub pieprzu. 

– Euroser Dairy Group, współpracując z klientami, chce dać konsumentom wybór, przyciągając ich szerokim, interesującym asortymentem. Ważnym czynnikiem wyboru produktów Q-Concept przez właścicieli sklepów jest ograniczenie strat, które dzięki Q-Concept nie dotyczą tylko konsumentów, ale również sprzedawców. Jak to możliwe? Konsumenci wybierają ulubione sery w degustacyjnych porcjach, a przedsiębiorcy mają możliwość realizowania małych ilości zamówień – wystarczy już ok. 1 kg w kartonie, bez względu na rodzaj sera. Pozwala to ograniczyć zapasy sera w sklepie i jego straty przy jednoczesnym utrzymaniu szerokiego asortymentu. W porównaniu do tradycyjnie krojonego sera w ladzie nie marnuje się i nie obsycha – podkreśliła Dominika Robalewska, Brand Manager Euroser Dairy Group.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania