1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Marki własne? To nie dla nas

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© sierpc (osm)

Sieci handlowe rozwijają swoje programy marek własnych jako antidotum na inflację. Co to oznacza dla mleczarni w Sierpcu? –Mleczarnia w Sierpcu nie wchodzi w te programy – powiedział Grzegorz Gańko, Prezes Zarządu mleczarni Sierpc (OSM). – Nawet największe sieci wiedzą, że OSM Sierpc nie wszedł i nie planuje wejść w produkcję wyrobów marek własnych. Dlatego praktycznie nie prowadzimy rozmów na ten temat.

– Warto jednak przypomnieć, że w 2014 r., po zajęciu Krymu, byliśmy jedną z pierwszych firm mleczarskich, która weszła do największej sieci dyskontowej z marką producenta. Wówczas wycofaliśmy się z rynku rosyjskiego i cały eksport na ten rynek zagospodarowaliśmy w kraju. Weszliśmy wtedy do sieci dyskontowej – dodał Grzegorz Gańko. 

Mleczarnia w Sierpcu jest w niej do dziś z serami pod marką producenta.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania