![Polska](/img/countries/Poland.png)
Grupa Polmlek rozpocznie wielką kampanię reklamową
![](/img/news/600x400/0/d/0d3488d0-28b2-43e9-9676-557c26906210.png)
![](/img/news/600x400/2/e/2ec77919-6be2-43f6-8fd6-4190d7eb05ad.png)
![](/img/news/600x400/8/0/805ecd0d-e5f0-4049-aaf4-7e885135aaa3.png)
W nadchodzącym roku rusza kampania reklamowa, która będzie promować markę Sery z Goliszewa z iście epickim rozmachem. Grupa Polmlek stawia na komunikację, która dzięki niebanalnym i opartym na grze słownej hasłom, zapadnie w pamięć i wywoła niejeden uśmiech. Twarzą kampanii jest jeden z najbardziej znanych Polaków, ktoś z kim zetknął się każdy na lekcjach języka polskiego.
Przekaz trafi do 33 mln telewidzów, do ponad 4 mln internautów. Plany zakładają zintensyfikowane działania w social mediach oraz generującą niezliczoną ilość interakcji kampanię outdoorową w największych miastach w Polsce. Oprócz tego konsumenci będą mieli szansę wziąć udział w konkursie z nagrodami, co znacznie zwiększy sprzedaż serów Antek, Jagna, Boryna, Mozzarella oraz pozostałych propozycji z bogatego portfolio marki. Kampania rusza już w lutym i potrwa do polowy przyszłego roku. Marka Sery z Goliszewa dołączyła do Grupy Polmlek wiosną 2022 roku.