Produktom kozim sprzyja wzrost świadomości zdrowotnej
– Mleko kozie wyróżnia się naturalnym i świeżym aromatem oraz łagodnie słodkim i lekko słonym smakiem, a co najważniejsze, jest lekkostrawne i dlatego cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów – powiedziała Forum Mleczarskiemu Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Produkty na bazie mleka koziego są uważane za zdrowszą alternatywę dla mleka krowiego, tym bardziej teraz, gdy obserwujemy wzrost świadomości zdrowotnej konsumenta, mamy możliwość przedstawienia i przybliżenia walorów produktów pochodzenia koziego.
– W naszym portfolio posiadamy gamę serów kozich pod marką Meelania dostępną w plastrach o gramaturze 100 g – idealnych na śniadaniową kanapkę oraz w postaci kręgów 4,5 kg, bloków 1 kg jak również roladek pleśniowych 180 g i 1 kg. Pod drugą marką – Frico Chevrette, oferujemy produkty kozie w postaci kręgu o gramaturze 4,5 kg oraz w postaci plastrów 100 g – wyliczyła Aleksandra Makowska.
– Produkty te zawierają dużą zawartość prebiotyków wzmacniających naturalną florę bakteryjną oraz są bogate w mikroelementy takie jak wapń, potas czy magnez. Sery kozie z naszego portfolio najczęściej można spotkać w szerokiej gamie na półkach super- i hipermarketów – podkreśliła Marketing Manager w firmie Temar (PPH).