1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Sery solankowe to kategoria sezonowa

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Sery solankowe należą do najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku produktów mleczarskich – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Wartość rynku serów solankowych to według analityków ponad 120 mln zł rocznie. Kategoria jest jedną z bardziej podatnych na sezonowość. Kumulacja zainteresowania konsumentów serami typu feta przypada w okresie wiosny i lata. 

– Sery solankowe mogą różnić się między sobą, bo produkowane są na bazie różnych surowców, a przede wszystkim z różnego mleka, którego smak jest w każdej części świata nieco inny. Dla konsumentów ważny jest wygląd, kolor, konsystencja produktu, smak oraz oczywiście cena. Rośnie też znaczenie funkcjonalności sera, łatwość otwierania i zamykania opakowania oraz jego atrakcyjność. Dla handlowców istotne jest pozyskanie produktów dających gwarancję zysku, o dużym współczynniku rotacji. Równie ważne jest zachowanie ciągłości w realizowaniu zamówień. Kluczem do sukcesu jest popularyzacja tej grupy produktów wśród potencjalnych konsumentów – wskazuje nasz rozmówca.

– Do sałatek idealnie pasować będą doskonałe w smaku sery solankowe Hochland. Sery te dostępne są w klasycznej wersji w bloczku lub kostkach, a także w wyrazistych wariantach smakowych – kostki w słoiku w zalewie z oliwkami i papryką lub z ziołami. W kreowaniu nowych smaków sałatek nie ma żadnych ograniczeń, a liczą się wyłącznie dobre inspiracje i kulinarna wyobraźnia. Dzięki nim i serowym akcentom w greckim stylu można stworzyć autorskie, najpyszniejsze sałatki! – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania