1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Olma Polska rozwija sprzedaż w Polsce

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

Według informacji do jakich dotarło Forum Mleczarskie wynika, że choć w 2024 roku liczba kontrahentów spółki Olma Polska pozostała właściwie na tym samym poziomie to dzięki rozszerzeniu portfolio produktowego obrót firmy wzrósł z 22,07 do 27,50 mln zł. Warto przy tym zaznaczyć, że firma jeszcze w 2019 r. generowała obroty na poziomie 11,2 mln zł. Od tego czasu firma dynamicznie się rozwinęła. Olma Polska jest częścią czeskiego prodcenta firmy Olma A.S. w Ołomuńcu.

– W 2024 r. firma kontynuowała współpracę w ramach marek własnych w sieciach: Polomarket, Netto i Auchan oraz z powodzeniem zakończyła projekt marki dla Jeronimo Martins – dowiedziało się Forum Mleczarskie. – W 2024 roku firma kontynuowała współpracę z hurtowniami na podobnym poziomie co w latach poprzednich. W 2024 roku spółka sukcesywnie rozszerzała asortyment u swoich odbiorców o nowe pozycje, w związku z czym różnorodność sprzedawanego asortymentu znacznie wzrosła – podała firma.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania