![Polska](/img/countries/Poland.png)
Zott Polska z bardzo dobrym wynikiem netto za 2021 r.
![](/img/news/1200x900/1/3/1352d34b-725c-4791-9420-de93748a829b.jpg)
– Działania firmy Zott Polska w 2021 r. skierowane były przede wszystkim na pozyskiwanie nowych odbiorców – konsumentów i wykorzystanie nisz rynkowych w danych kategoriach produktów. Strategią Spółki jest obecność w ścisłej czołówce na rynku polskim w segmencie jogurtu owocowego, naturalnego oraz w segmencie deserów mlecznych – dowiaduje się portal forummleczarskie.pl.
W 2021 r. firma uzyskała 1,250 mld zł przychodów ogółem, z czego zysk netto osiągnął poziom 97,67 mln zł. Wynik tej proporcji jest zdecydowanie pozytywny zważywszy na rosnące koszty mleka surowego do przetwórstwa oraz tradycyjnie niską w branży mleczarskiej rentowność.
Przychody za 2020 r. pokazały przychody na poziomie 1,255 mld zł.