1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Zott Polska z bardzo dobrym wynikiem netto za 2021 r.

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

– Działania firmy Zott Polska w 2021 r. skierowane były przede wszystkim na pozyskiwanie nowych odbiorców – konsumentów i wykorzystanie nisz rynkowych w danych kategoriach produktów. Strategią Spółki jest obecność w ścisłej czołówce na rynku polskim w segmencie jogurtu owocowego, naturalnego oraz w segmencie deserów mlecznych – dowiaduje się portal forummleczarskie.pl.

W 2021 r. firma uzyskała 1,250 mld zł przychodów ogółem, z czego zysk netto osiągnął poziom 97,67 mln zł. Wynik tej proporcji jest zdecydowanie pozytywny zważywszy na rosnące koszty mleka surowego do przetwórstwa oraz tradycyjnie niską w branży mleczarskiej rentowność.

Przychody za 2020 r. pokazały przychody na poziomie 1,255 mld zł.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania