Mlekpol (SM): Konsumenci chętnie sprawiają sobie i najbliższym drobne przyjemności.
– Nasze desery mleczne to nowość na rynku, która wzbudza zainteresowanie naszych konsumentów – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM). – Zwłaszcza tych, którzy poszukują innowacyjnych produktów i smaków wytworzonych na bazie prostych i zdrowych składników. Polacy korzystają z propozycji, które realizują ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Coraz częściej poszukują nowych wariantów smakowych i z zadowoleniem przyjmują nasze rozwiązania łączące tradycję z nowoczesnością.
– Tak było w przypadku deseru z maślanką, który – wprowadzony w ubiegłym roku – odniósł sukces i zyskał grono wiernych fanów. Produkt ten aż w 60% składa się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka oraz śmietanki, dzięki której uzyskujemy bardzo charakterystyczną aksamitną i gęstą konsystencję. Deser z maślanką Mlekpol (SM) jest nie tylko pyszny, ale także zdrowy, ponieważ zawiera żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej. Deser został zamknięty w okrągłych kolorowych kubeczkach o pojemności 170 g, które przyciągają uwagę kusząco brzmiącymi i oryginalnymi smakami: nata de coco, tarta cytrynowa oraz muffinka jagodowa. To właśnie dobór dodatków smakowych jest wobec szerokiej oferty rynkowej, niezwykle ważny. Niebanalne połączenia ułatwiają podbicie serc współczesnych konsumentów, którzy chcą eksperymentować i są coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Równie istotna jest atrakcyjna szata graficzna opakowania, która sprawia, że produkt jest lepiej widoczny na półce oraz przyciąga uwagę kupujących. Jeśli produkt spełnia ich oczekiwania, nie oszczędzają na zakupach, chętnie sprawiają sobie i najbliższym te drobne przyjemności – podsumowuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).