1. Aktualności
  2. Polska
Polska

CMR: Zott zdominował półkę z deserami w małych sklepach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

– Desery mleczne mogą przybierać różną formę: ryżu na bazie mleka, puddingu, budyniu, kaszy mannej na bazie mleka czy innych bardziej wymyślnych postaci. W małych sklepach kategoria ta jest zdominowana przez markę Monte (Zott) i to tej marce przypada blisko 52% udziałów w wartości sprzedaży deserów mlecznych w sklepach małego formatu – powiedziała Forum Mleczarskiemu Handel dr Magdalena Wilgatek, Business Development Manager w CMR. – Do ważniejszych marek zaliczamy również Riso (producent Müller) oraz Smakija (producent Zott).

– Najpopularniejszym wariantem jest deser mleczny z czekoladą i orzechami Monte Zott w kubku 150 g. Desery mleczne znajdziemy w 75% sklepów małoformatowych do 300 m2. Średnia cena deseru mlecznego w małym sklepie to około 3 zł. Klient małego sklepu może wybierać średnio spośród 8 różnych wariantów deserów mlecznych, zaś klient supermarketu ma zdecydowanie szerszy wybór – aż 23 różnych wariantów – wskazuje nasza rozmówczyni.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania