Hochland Polska: Opakowanie, smak i składniki to klucze do rozwoju kategorii
– Rynek serów typu szwajcarskiego cieszy się dużym zainteresowaniem – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Wpływa to także na decyzję partnerów handlowych, którzy są otwarci na wprowadzanie na półki serów z dziurami. Poza smakiem duże znaczenie ma skład produktu, jego pochodzenie oraz marka, która jest gwarancją jakości. Ponadto konsumentom zależy na wygodnych rozwiązaniach.
– Ważnym trendem jest szeroko pojmowany „Convenience” czyli komfort przy zakupach. Ważny jest również komfort przy użytkowaniu lub spożyciu produktów. Konsumenci bardziej świadomie dokonują wyboru, chcą tego, co „dobre” także dla natury, klimatu i świata. Sery dojrzewające ma w swojej ofercie wielu mniejszych i większych producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów. Kluczem do rozwoju kategorii jest wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie opakowań, smaku, składników. To miejsca na prawdziwe innowacje, która powiększą grupę konsumentów oraz wprowadzą nowe okazje do konsumpcji – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.