1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Robico (ZUH): Najpopularniejsze jogurty naturalne to te 125-250 g

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© robico (zuh)

– Produkty naturalne od zawsze cieszą się popularnością – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w Robico (ZUH). – Dla konsumentów największe znaczenie mają te o prostym składzie, najwyższej jakości, doskonałym smaku i zapewne ciekawym opakowaniu. Klienci chętnie sięgają po jogurty naturalne, ponieważ są zdrowsze, nie zawierają cukrów, przy tym wspomagają naturalną odporność organizmu i odbudowują mikroflorę jelitową (probiotyki). 

– Bakterie jogurtowe przyczyniają się do tworzenia odpowiedniego mikrobiomu. Szybko regenerują układ pokarmowy przy kuracjach antybiotykowych. 

Robico od lat oferuje swoim klientom produkty wyłącznie naturalne, bez dodatków mleka w proszku, z zastosowaniem tradycyjnej metody produkcji. Dlatego też, jako kontynuację swojej misji, wprowadzamy na rynek nowość – Jogurt naturalny Robico w szklanym słoiczku o pojemności 230 g. Jogurt Robico dojrzewa osobno w każdym opakowaniu, dlatego jest gęsty, aksamitny i lekko kwaskowy. Szklane opakowanie sprawia, że klienci mogą zobaczyć produkt takim, jaki jest – nie mamy nic do ukrycia. 

– Jogurt naturalny Robico dzięki swojemu opakowaniu idealnie nadaje się jako produkt „to go” np. na drugie śniadanie – można dodać ulubioną konfiturę, dowolne płatki i mieć pełnowartościowy, zdrowy posiłek. Z obserwacji rynku największym zainteresowaniem cieszą się jogurty w opakowaniach 125-250 g. Forma opakowania ma również istotne znaczenie dla samego produktu. Ekologiczne, szklane opakowanie zapewnia najwyższą jakość, bezpieczeństwo zdrowotne oraz zachowanie naturalnych walorów smakowych i zapachowych produktu. Poza tym metalowa nakrętka pozwala na wielokrotne dawkowanie produktu, który można bezpiecznie zakręcić i przechowywać w lodówce bez ryzyka przenikania zapachów do wnętrza produktu. Szklany słoiczek można oczywiście wykorzystać ponownie np. do przetworów – dodaje Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w Robico (ZUH).

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania