1. Aktualności
  2. Polska

Temar (PPH): Największymi odbiorcami produktów kozich jest rynek tradycyjny oraz supermarkety

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© temar (pph)

– W portfolio firmy Temar dostępne są sery kozie w postaci plastrów, kręgów i bloków jak również roladek pleśniowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Obserwując trendy dotyczące wzrostu świadomości zdrowotnej konsumentów postanowiliśmy poszerzyć asortyment serów kozich i wprowadziliśmy na rynek nową markę - Meelania.

– Szeroka gama produktów marki Meelania umożliwia konsumentowi zapoznanie się z serami kozimi w różnych formach oraz o różnych maturacjach. Największym wolumenem sprzedażowym są jednak sery twarde i półtwarde pod marką Frico Chevrette. Największymi odbiorcami produktów kozich jest rynek tradycyjny oraz supermarkety. Wynika to z charakterystyki klienta, który poszukuje różnorodności i nowości w swoim osiedlowym sklepie – wyjaśnia Aleksandra Makowska

– Ser kozi jest skarbnicą białka, cynku oraz witamin z grupy A i B. Jest on również bogaty w mikroelementy takie jak wapń, potas czy magnez. Produkty kozie idealnie komponują się z chrupiącym pieczywem, figami, szuszonymi śliwkami, oraz miodem. Jako dodatek do serów kozich możemy również użyć orzechów i sezamu – dodaje Marketing Manager w firmie Temar (PPH).

Ostatnie wiadomości o firmie