1. Aktualności
  2. Polska

Łowicz (OSM); Konsumenci są mocno związani z produktami kupowanymi na co dzień

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© łowicz (osm)

– W czasie pandemii tematyka produktów spożywczych mających „czysty skład”, walory smakowe i właściwości prozdrowotne zyskała na znaczeniu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anna Siuda, Kierownik Działu Marketingu mleczarni Łowicz (OSM). – Konsumenci poszukują „zdrowia” i odporności w produktach spożywczych. Są coraz bardziej świadomi występowania dobroczynnych prebiotyków w produktach nabiałowych, co pozwala dostarczać je organizmowi w naturalny sposób, a nie za pośrednictwem suplementów w postaci farmakologicznej. Produktem w ofercie Łowicz (OSM), z którego płynie bogactwo korzystnych kultur bakterii jest Kefir Kaukaski 1 l, który zawiera aż 11 starannie wyselekcjonowanych szczepów. Jest innowacyjny poprzez zastosowanie enzymu rozkładającego laktozę na błonnik GOS w trakcie procesu technologicznego produkcji.

– Błonnik GOS pełni rolę prebiotyku, co oznacza, że sprawuje pomocną rolę w funkcjonowaniu bakterii probiotycznych w jelitach. Mimo najnowocześniejszej metodyki otrzymywania naturalnego błonnika, nie zauważyliśmy wyraźnego bodźca zakupowego ze strony konsumentów. Wynika to w naszej ocenie z dalszej dużej potrzeby edukacji konsumentów oraz z faktu, że konsumenci są mocno związani z produktami, które spożywają na co dzień, gdzie zakup odbywa się impulsywnie, nawykowo. Przez co w codziennej rutynie nie dostrzegają lepszych dla siebie alternatyw. Niemniej jednak ten trend ma przyszłość i wierzymy, że odnośnie sukces. Dlatego konsekwentnie inwestujemy w wytwarzanie i rozwój produktów o takich walorach – dodaje Anna Siuda, Kierownik Działu Marketingu Łowicz (OSM).

Ostatnie wiadomości o firmie