1. Aktualności
  2. Świat
Wielka Brytania

Brytyjska kampania dotarła do milionów konsumentów

Źródło: AHDB
Autor: Janusz Górski
© AHDB

Kampania marketingowa stowarzyszenia AHDB skierowana do konsumentów pod hasłem „Lato sportu” osiągnęła znakomite wyniki sprawiając, że brytyjskie mleko znów stało się widoczne i atrakcyjne dla młodych sportowców. Prowadzona w mediach społecznościowych kampania MilkGoals, która podkreślała rolę odżywczą brytyjskiego mleka dla kobiet grających w piłkę nożną w czasie Euro, dotarła do 7 mln osób, a posty wyświetlono 17 mln razy. Jej kultowy film, którego twarzą jest mistrzyni Europy z 2022 r. Nikita Parris, dotarł do 3,5 mln osób.

© uniwersytet w liverpoolu

Bazując na tym sukcesie, AHDB zaczęło promować dodatkowe treści społecznościowe z okazji Pucharu Świata w Rugby Kobiet. Współpracując z hodowcą bydła mlecznego Jackiem Allwoodem i pierwszą drużyną rugby kobiet Uniwersytetu w Liverpoolu, twórcy podkreślali wysoką zawartość białka w mleku i naturalnie występującej witaminy B12. Ta akcja dotarła do 6,3 mln osób, a film został wyświetlony 13 mln razy. Pokazano w nim, w jaki sposób mleko wspomaga treningi i osiągnięcia sportowe, a także podkreślono jego rolę w zbilansowanej, zdrowej diecie młodych sportowców.

Dlaczego to ważne

Zdaniem AHDB mleko powinno być wiarygodne i widoczne dla młodych, aktywnych konsumentów, a wtedy można mieć pewność, że pozostanie godnym zaufania, niedrogim i odżywczym wyborem np. dla miłośników sportu.

Warte przeczytania