1. Aktualności
  2. Polska
Wielka Brytania

Müller chce na nowo zdefiniować marketing mleka w Wielkiej Brytanii

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© müller

Firma Müller Milk & Ingredients ponownie wprowadziła na rynek asortyment markowego mleka płynnego, kładąc nacisk na zdrowie, możliwość recyklingu opakowań i odpowiedzialne pozyskiwanie surowców. Firma przeprojektowała opakowanie i informuje konsumentów, że świeży produkt pochodzi z farm dostawców mleczarni Müller w Wielkiej Brytanii. Jak podaje firma, butelka nadaje się w 100% do recyklingu i zawiera co najmniej 30% materiału z recyklingu. Po przeprowadzeniu badań konsumenckich uwzględniono oświadczenia o wysokiej zawartości białka i 100% naturalnych właściwościach,

Firma Müller zwiększyła również ilość niebieskiego, zielonego i czerwonego koloru na etykietach, aby zmaksymalizować widoczność na półce. Zoptymalizowane projekty będą widoczne w całym asortymencie mleka świeżego, który obejmuje Müller Milk, Müller Milk Organic, Müller Milk Extra i Müller Mini Milk. W nadchodzących miesiącach pojawi się na maśle Müller i kremie Müller.

– Wiemy, że Müller jest bardzo lubianą i cieszącą się zaufaniem marką w kategorii produktów mleczarskich, więc istnieje możliwość rozwoju, aby wykorzystać te silne referencje marki, rozszerzając się na nowe obszary – powiedział Nick Garner, szef jednostki biznesowej Müller Milk & Ingredients. – Przyciągające wzrok jasne kolory sprawią, że asortyment będzie wyróżniał się z tłumu i jesteśmy przekonani, że ulepszone przesłanie dotyczące recyklingu, zdrowia i odpowiedzialnego pozyskiwania będzie miało oddźwięk wśród klientów, sprzedawców detalicznych i kupujących.

Warte przeczytania