1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Nietypowe połączenia smaków trafiają w potrzeby konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Obecnie obserwujemy wzrost zainteresowania deserami mlecznymi, co wynika z kilku istotnych trendów rynkowych – powiedział Forum Mleczarskiemu Handel Piotr Jankowski, dyrektor wydziału handlu Mlekpol (SM). – Po pierwsze konsumenci poszukują produktów, które łączą wysoką jakość składników z wygodą spożycia, a jednocześnie wpisują się w kategorię tzw. comfort food. To właśnie w odpowiedzi na te potrzeby wprowadziliśmy na rynek Desery Łaciate, stanowiące nowość w portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

– Dostępne są one w czterech wariantach: muffinka jagodowa, tarta cytrynowa, z nata de coco i kawałkami czekolady oraz z truskawkami i śmietanką. Ich pozytywne przyjęcie pokazuje, że konsumenci cenią sobie nietypowe połączenia smaków i poszukują coraz to nowszych inspiracji kulinarnych. Nie bez znaczenia jest też fakt, że wszystkie nasze desery zawierają aż 60% maślanki powstającej z najlepszego, polskiego mleka, co przekłada się na ich wysoką wartość odżywczą. Desery Łaciate to bowiem także odpowiedź na trend sięgania po tradycyjne artykuły spożywcze w zupełnie nowej, inspirującej wersji – podkreślił nasz rozmówca.

– Każdy deser ma pojemność 170 g, co jest optymalną porcją zarówno na drugie śniadanie w pracy, jak i popołudniową przekąskę. Delikatna, aksamitna struktura oraz wyjątkowy aromat tych produktów to cechy, które sprawiają, że są one chętnie wybierane przez osoby ceniące sobie wysoką jakość. Warto ponadto podkreślić, że sukces tej kategorii wiąże się również ze zmianą stylu życia konsumentów. Coraz więcej osób poszukuje zdrowych przekąsek, które można spożyć w ciągu dnia poza domem. Desery Łaciate, zamknięte w wygodnym, przyciągającym wzrok opakowaniu z apetycznymi, kolorowymi kreacjami, idealnie wpasowują się w ten trend. Dodatkowo nasze produkty trafiają w gusta zarówno stałych konsumentów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają zalety deserów mlecznych – dodał Piotr Jankowski, dyrektor wydziału handlu Mlekpol (SM).

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania