
Polmlek poszerza dystrybucję marki Koneckie

– W portfolio Grupy Polmlek mamy produkty regionalne pod brandem Koneckie, które od momentu przejęcia Mleczarni w Końskich przeszły delikatne odświeżenie szaty graficznej, ale nadal dostępne są w tych samych punktach sprzedaży, w których zazwyczaj poszukiwali ich lojalni klienci – powiedziała Forum Mleczarskiemu Joanna Kołodyńska, dyrektor marketingu w Grupie Polmlek. – Stale rozszerzamy dystrybucję, listujemy w sieciach, ale dbamy o to, aby naszych produktów nie zabrakło w województwach świętokrzyskim i mazowieckim, gdzie są najpopularniejsze. Mleko Koneckie, maślanka i kefir to produkty rotujące najszybciej.
– Zakład produkcyjny w Końskich jest aktualnie modernizowany, realizujemy tam ogromne inwestycje, ale jednocześnie nie rezygnujemy z tradycyjnych metod produkcji napojów fermentowanych czy mleka. Wyjątkowy smak i właściwości są doceniane przez konsumentów. Mleko Koneckie trafia również na rynki Litwy, Łotwy i Estonii, dystrybuowane przez Lidl. W Polsce jest szeroko dostępne w sieciach Netto i SCA oraz Selgros, Makro czy Eurocash, skąd trafia do punktów tradycyjnego handlu.