1. Aktualności
  2. Świat
Wielka Brytania

Müller chce zmniejszyć emisję w gospodarstwach dostawców

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© forum mleczarskie

Müller UK & Ireland ogłosił uruchomienie programu „Fast Track” mającego na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla z gospodarstw dostawców poprzez wprowadzenie analizy danych w czasie rzeczywistym. Projekt realizowany we współpracy z Kite Consulting i 40 gospodarstwami dostawczymi odegra kluczową rolę w ambitnym planie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, którego celem jest zmniejszenie emisji w gospodarstwach o 30% do 2030 r. W ramach zobowiązania do współpracy z rolnikami w celu zapewnienia lepszej przyszłości mleczarstwa, firma nieustannie bada możliwości realizacji innowacji w tym poprzez programy Müller Advantage i Next Generation, a teraz także Fast Track.

Program Fast Track będzie realizowany przez 3 lata i umożliwi 40 rolnikom z całej Wielkiej Brytanii wykorzystanie nowych sposobów monitorowania kluczowych danych dotyczących wydajności produkcji i zrównoważonego rozwoju, aby pomóc w podejmowaniu decyzji i podejmowaniu szybkich działań niezbędnych do osiągnięcia celów w zakresie redukcji emisji. Obecnie większość brytyjskich gospodarstw monitoruje emisje poprzez roczne raportowanie oparte na danych z poprzedniego roku. Fast Track umożliwi uczestniczącym rolnikom dostęp do danych w czasie rzeczywistym, zapewniając im terminowe i częstsze monitorowanie ważnych wskaźników KPI.

Fast Track ma na celu automatyzację integracji danych z wielu źródeł, w tym Feedlync, opartego na chmurze systemu zarządzania paszą, w celu monitorowania czterech kluczowych obszarów efektywności paszy, płodności, liczby zwierząt gospodarskich i mleka z korektą energetyczną.

David Craven, kierownik ds. mleczarstwa w Grosvenor Farms, powiedział: –Dołączenie do programu Fast Track pomoże rolnikom zidentyfikować zmiany oparte na danych i skupić się na wskaźnikach, które mają największy wpływ na zrównoważony rozwój gospodarstwa.

Rob Hutchison, dyrektor generalny Müller Milk & Ingredients, powiedział: – Wspierając rolników w przyjmowaniu zintegrowanego podejścia opartego na danych, możemy pomóc rolnikom w podejmowaniu szybkich i responsywnych działań, które rozwiązują problemy w miarę ich pojawiania się, co oznacza, że nie polegamy już na historycznych i czasami nieaktualnych danych, aby podejmować decyzje. Wiemy, że nasi klienci i konsumenci oczekują od nas podjęcia działań w celu wprowadzenia zmian i dlatego z przyjemnością nawiązujemy współpracę z Kite Consulting w ramach tego przełomowego programu. Z niecierpliwością czekamy na rozwój Fast Track i przejście od sukcesu do sukcesu w nadchodzących latach.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania