100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Kampanie marketingowe

Bezpiecznie, pysznie i... kropka! (2020)

Rzeczywistość w ciągu ostatnich tygodni zmieniła nasze spojrzenie na życie i zweryfikowała codzienność. Dziś słowo bezpieczeństwo nabiera nowego znaczenia i bardziej niż kiedykolwiek czujemy jego potrzebę. Marka Serenada od lat stawia na jakość i bezpieczeństwo produktu, co przekazuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej.
Ostatni miesiąc zmienił naszą codzienność, dotychczasowe nawyki, w tym również zakupowe. Kupujemy to, co konieczne, a zakupy chcemy zrobić szybko i bezpiecznie. Coraz częściej zakupy odbywają się w innych miejscach niż dotychczas. Konsumenci wybierają mniejsze sklepy, a producenci i dostawcy wychodzą naprzeciw tym nowym oczekiwaniom i wyzwaniom. Nie może im zabraknąć sera, jako produktu podstawowego do codziennych posiłków. Kluczowym zaś oczekiwaniem konsumentów jest świeżość, smak i bezpieczeństwo. Wartości, które dzisiaj nabrały jeszcze większego znaczenia. Mleczarnia Spomlek (SM), producent serów Serenada podkreśla te walory w swoim nowym spocie reklamowym. Sery Serenada od zawsze pakowane są w higienicznej i bezpiecznej atmosferze ochronnej.

– Nie można budować silnej, nowoczesnej firmy bez zapewnienia bezpiecznego produktu. Szczególnie w naszej branży jedno niedociągnięcie lub uszczerbek na bezpieczeństwie, może kosztować nas niezmiernie dużo, a może i „wszystko”. Z tego powodu zawsze stawiamy na najwyższym miejscu bezpieczeństwo produktu i jakość, ponieważ dbałość o te dwa czynniki, bezpośrednio przekładają się na bezpieczeństwo całej firmy i jej przyszłość – mówi Edward Bajko, Prezes mleczarni Spomlek (SM).
Najnowsza kampania reklamowa Serenady podkreśla bezpieczeństwo procesów produkcyjnych w mleczarni i dbałość o najwyższą jakość, jednocześnie nawiązując hasłem do charakterystycznych kropek wyróżniających markę serów żółtych Serenada.
Bezpieczeństwo produktu to również informacje umieszczone na opakowaniu. Wszystkie produkty muszą posiadać oznakowanie zgodne z prawnymi wymaganiami, zawierać rzetelne informacje dotyczące terminu przydatności do spożycia, sposobu użycia, składników produktu z podaną funkcją technologiczną oraz ewentualną informacją o alergenach.
Kampania reklamowa będzie trwała przez trzy tygodnie zaczynając od 22 kwietnia. Obejmuje media telewizyjne oraz internet. Spot reklamowy będzie emitowany na kanałach TVN, Polsat i TVP.



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Spomlek (SM)
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij