Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Małgorzata Rucińska, Marketing Manager w Polmlek Olsztyn

W ramach Grupy Polmlek posiadamy w swojej ofercie Serek Wiejski dwukomorowy z dodatkami owoców truskawki, ananasa oraz prażonego jabłka i rodzynek.

Zdecydowanie największym powodzeniem cieszy się Serek Wiejski z truskawkami, ale zaraz za nim jest Serek z dodatkami prażonego jabłka i rodzynek, który swoim smakiem zdobywa coraz większe uznanie konsumentów. Pragnę dodać, że jesteśmy jedynym producentem serka o tym smaku, który dzięki dodatkowi cynamonu ma smak zbliżony do smaku szarlotki.

Kategoria serków wiejskich z dodatkami będzie się dynamicznie rozwijała. Kiedyś nasze babcie robiły przetwory owocowe, które były dodawane między innymi do twarogu. Dziś konsument na każdym kroku oczekuje komfortu spożycia, atrakcyjności, a nawet zabawy, którą niewątpliwie dają mu dwukomorowe serki wiejskie wraz z porcją białka.



Serek wiejski ma wszechstronne zastosowanie; może stanowić samodzielną przekąskę, może być dodatkiem do potraw na zimno i ciepło. W obszarze serków wiejskich wydaje się, że można jeszcze wiele zrobić. Niektórzy producenci powinni zwrócić uwagę na właściwości sensoryczne swoich produktów, takie jak wygląd, konsystencja, smak, ponieważ jakość serków oferowanych na polskim rynku różni się. Serki wiejskie powinny mieć barwę od białej do lekko kremowej oraz niesklejające się ziarna o podobnej wielkości, pływające w śmietance, bez wodnego wycieku i kożucha. Serki wiejskie muszą mieć zapach i smak czysty, łagodny, lekko kwaśny bez obcych zapachów oraz posmaków, choć dopuszczalna jest nuta zapachowa pasteryzacji (gotowania). Producenci powinni pamiętać, że w dobie szybkiego przepływu informacji, przy zwiększającej się stopie życiowej społeczeństwa produkty mające uchybienia nie będą w stanie rywalizować z rosnącą konkurencją.

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25