Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aloes na żołądek

Wśród substancji korzystnie wpływających na działanie przewodu pokarmowego, a które znaleźć możemy w formie dodatków do produktów mleczarskich, na uwagę zasługuje aloes. Ma on silne działanie oczyszczające, regenerujące, właściwości bakteriobójcze, wzmaga także wytwarzanie żółci. Korzystnie wpływa na przewód pokarmowy obniżając stężenie kwasu solnego. Produkty zawierające aloes wytwarzają:

  • firma Obory; jogurty pitne Jovi limonka z aloesem i marakuja z aloesem
  • KeSeM z jogurtem Dr Jog; limonkowo-aloesowym.
Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Mlekovita

Jesteśmy firmą innowacyjną, systematycznie więc pracujemy nad unowocześnianiem przedsiębiorstwa, nad udoskonalaniem technologii produkcji. Dlatego też dostarczamy naszym konsumentom produkty najwyższej jakości, produkty zdrowe i nowoczesne, które spełniają oczekiwania współczesnych, mających wysoką świadomość żywieniową, klientów.

Wśród wielu oferowanych innowacyjnych produktów na szczególną uwagę zasługują:

• Jogurty marki Polskie oraz jogurty marki Freskovita, które mają udowodniony korzystny wpływ na zdrowie. Ich działanie jest szersze i bardziej znaczące niż to, które wynika ze zwyczajowej wartości odżywczej jogurtów. Ekskluzywne napoje mleczne Mlekovita, oprócz naturalnych żywych kultur bakterii jogurtowych, dodatkowo wzbogacone są kulturami probiotycznymi Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium.

• Sery twarde plastrowane – w nowatorskim opakowaniu – ze sztywnej folii z systemem „otwórz-zamknij”: Ser Sokół 150 g, Gouda 150 g i opakowanie rodzinne Gouda 500 g, Edamski 150 g oraz Tylżycki 150 g, które charakteryzują się elastyczną konsystencją, nietuzinkowym smakiem i aromatem. Stanowią naturalne starannie wytworzone produkty o wysokiej zawartości potrzebnych dla organizmu związków mineralnych i witamin.

Wymienione produkty to typowe wyroby współczesnego świata. Posiadają szczególne wartości smakowe i odżywcze, które mają nie tylko zapewnić organizmowi zdrowie, ale i upiększyć go; poprawić jakość skóry, włosów i paznokci. (Ponadto sery „żółte” spółdzielni Mlekovita (GK) mogą spożywać nawet alergicy. Dzieje się tak dlatego, że podczas dojrzewania sera „żółtego” bakterie fermentacyjne niszczą wywołujący uczulenie cukier mleczny – laktozę.) To bardzo ważne, bo „zabiegany” konsument potrzebuje pokarmu nie tyle energetycznego, co funkcjonalnego. Taka żywność jest przyszłościowa. Żyjemy w czasach, które wymagają od nas pięknego wyglądu przy minimalnym wysiłku, które nieustannie zmuszają do rywalizacji. Dziś zatem konkurencja jest wszechobecna, zajmuje silną pozycję w każdym aspekcie życia człowieka, szczególnie intensywna jest w branży mleczarskiej. Firma Mlekovita (GK) skutecznie zwraca uwagę klientów na swoje produkty poprzez: najwyższą jakość wyrobów, innowacyjne opakowania, aktywną reklamę w mediach ogólnopolskich i regionalnych.

Być szczupłą

Marzenie każdej kobiety – bycie zgrabną i atrakcyjną – to coraz częstszy obiekt zainteresowania producentów. Jednakże na zainteresowaniu i wprowadzeniu produktów na polski rynek najczęściej się kończy. Klientki po prostu nie są poinformowane o takim produkcie, przecież nie przeczytały o tym w Claudii czy w całkiem zwyczajnej Tinie. Dlaczego miałyby spostrzec w sklepie napisane na produktach niewielkimi literkami słowo „light”, skoro w tym czasie muszą pilnować ukochanych, brykających pociech i obmyślać obiad dla rodziny na najbliższe dni. Możemy być jednak pewni, że będą chciały dobrze wyglądać, jeśli dotrze się do nich z kampanią produktu light lub wyrobu z błonnikiem. Ten i ów prezes i handlowiec może w tym miejscu pokręcić głową, ale postawmy pytanie, czy jego klient kiedykolwiek uzyskał jakąkolwiek wiedzę o produkcie, wiedzę, którą zwykle czerpie z reklamy?

Po okresie, kiedy nastąpiło „przetrzebienie” asortymentu z napojami mlecznymi light (z obniżoną zawartością tłuszczu i cukru) wyroby tego typu oferują: Zott (Jogobella light), Bakoma (kefir naturalny light), Jogo (ŁSM) jogurt Jogo Max naturalny), Obory (jogurty 0%), Sanok OSM (jogurty naturalne i owocowe 0%), Somlek (SM) (kefiry i jogurty naturalne oraz owocowe 0%), Piątnica (OSM), Siedlce (OSM) jogurt naturalny 0%.

Jogurt dla kobiet w ciąży

Kwas foliowy, zwany także witaminą B9 to cała grupa substancji; są chronione przez białka mleka, dlatego nie ulegają dezintegracji podczas trawienia w jelitach. Do podstawowych funkcji kwasu foliowego należy wspomaganie rozwoju płodu, zabezpieczanie kodu genetycznego oraz właściwego rozwoju mózgu płodu. Kwas foliowy pozytywnie wpływa na funkcjonowanie systemu nerwowego (buduje neurostymulatory np. działającą uspokajająco serotoninę oraz dającą optymizm, radość i chęć walki ze stresem noradrenalinę).

Producenci dopiero od niedawna zwracają uwagę na substancje dodatkowe, które są zalecane przez lekarzy do spożywania w formie tabletek kobietom spodziewającym się dziecka. Szczególnie cennymi produktami stają się wyroby mleczarskie z kwasem foliowym (folacyną), który do swoich wyrobów dodaje Milkpol Czarnocin w jogurtach pitnych Feria oraz, którego poziom gwarantuje marka Candia (Lait France) w mleku Candia Sylwetka i Candia Junior.

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25