100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Hochland wyróżniony tytułem Złotej mowy reklamowej – w kategorii reklamodawca!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-02-09 09:56:11

W uznaniu za wzorową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych na antenach TVP, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji języka polskiego – firma Hochland Polska dostała od biura reklamy TVP wyróżnienie Złota mowa reklamowa. Jest ono przyznawane od 2015 roku.
W uzasadnieniu szczegółowym Dorota Kielczyk z działu kontroli językowej biura reklamy TVP podkreśliła, że szczególne wyróżnienie „Złote słowa” otrzymuje kampania „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem” za kreatywną zabawę słowem, swobodne operowanie frazeologizmami i leksyką, stworzenie unikatowej stylistyki wypowiedzi postaci – języka zabawnego, z wyrazistym, lecz subtelnym i kulturalnym przekroczeniem granicy poprawności. Biuro reklamy TVP przekazało wyróżnienie pragnąc docenić postawę, będącą wyrazem otwartości, zaangażowania, głębokiej świadomości i wrażliwości językowej oraz chcąc podziękować za wysiłek we współtworzeniu możliwe najlepszych – poprawnych, ale też kreatywnych – reklamowych wersji językowych.

Alina Wędlina von Schinka z synkiem Szynkiem, Mieszko „Prezes” Mleczko i Ula Cebula – to przykład niezwykle charakternych bohaterów, których można poznać w kampanii reklamowej „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem”. Przygotowanie tej aktywności było dla nas ogromnym wyzwaniem, ale zakończyło się sukcesem!
Hochland Kanapkowy to aksamitny ser o kremowej konsystencji, a za jego wyjątkowy charakter odpowiadają wyraziste składniki i różnorodność dostępnych smaków! W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Kampania „Hochland kanapkowy – serek z charakterem” wystartowało w czerwcu ubiegłego roku w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij