100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Komunikaty prasowe

Hochland Polska wprowadza „Kodeks postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych”

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2016-12-12 14:34:44

© hochland polska

Rynkowych liderów charakteryzują takie elementy, jak: kompetencje, ambicja i uczciwość. Właśnie dobiegły końca prace nad „Kodeksem postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. To ważny dokument, w oparciu o który podejmowane są działania w zakresie odpowiedzialnej współpracy z dostawcami, klientami i partnerami handlowymi, prowadzonej z uwzględnieniem solidnych wartości korporacyjnych.

W Hochland Polska podjęto szereg działań służących temu, by prowadzić działalność w sposób etyczny oraz z poszanowaniem pracowników, społeczeństwa i środowiska naturalnego. Dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska traktuje jak część „rozszerzonego przedsiębiorstwa” i oczekuje w związku z tym spełnienia tych samych standardów z zakresu zrównoważonego rozwoju, które spełnia sam. Te standardy określono w „Kodeksie postępowania dla dostawców, klientów i partnerów Hochland Polska”. Dokument trafił do dystrybucji i jest aktualnie przekazywany zainteresowanym. Zasady Kodeksu postępowania znajdują odzwierciedlenie w procesie rozwoju, oceny i kwalifikacji wszystkich dostawców, klientów i partnerów handlowych.

Bardzo ważnym elementem jest uczciwe prowadzenie biznesu, w tym najbardziej podstawowym znaczeniu tego słowa. Działanie zgodne z wartościami opłaca się. To może nie gotowa recepta na sukces, ale kształtowanie harmonijnej współpracy i zaangażowania ludzi, dając im satysfakcję z pracy, która zajmuje większą część życia. To w dłuższej perspektywie wzrost efektywności produkcji, lepsze zaspokojenie potrzeb klientów, a w rezultacie wzrost zysków i wartość dodana. Nie ma alternatywy dla etyki i moralności w cywilizowanym społeczeństwie, a wszystko inne jest po prostu złe, stąd decyzja o wprowadzeniu „Kodeksu postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij