Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland gotowy na sezon grillowy!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-05-14 09:37:41

Hochland powraca na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów.

Hochland proponuje produkty na grilla w kilku alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach, Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu, Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy odsłony sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek towarzyszących potrawom grillowanym.

Sprzedaż produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy zostanie wsparta kampanią promocyjną, materiałami POS oraz konkursem „Hochland na grilla”. Konkurs fotograficzny „Hochland na grilla” został zaplanowany w okresie od 25 czerwca do 2 września 2019 roku. Aby dokonać ważnego zgłoszenia konkursowego należy kupić jeden z produktów objętych promocją, zachować paragon, jako dowód zakupu produktu, przygotować potrawę z użyciem jednego z produktów objętych promocją, zrobić zdjęcie tej potrawy, umieścić to zdjęcie na swoim indywidualnym koncie w serwisie Instagram z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu Instagram oraz oznaczyć je: #hochlandnagrilla i @hochland_pl. W konkursie zaplanowano nagrody I rzędu w postaci grilla gazowego marki Webber oraz nagrody II rzędu w postaci Fartucha Mistrza Grillowania. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na www.hochlandnagrilla.pl

– Zachęceni ubiegłorocznym sukcesem powracamy na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy.  Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70% osób w Polsce grilluje w tym czasie. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają w okresie grillowym po ser – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-11-08) Hochland pomaga Ryszardowi Szurkowskiemu w ramach akcji „Postaw świat na kółkach”
(2019-11-06) Sery Hochland wygrywają w Good Cheese 2019!
(2019-10-22) Hochland Polska daje przykład

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25