Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Silnie komunikujemy kulinarne możliwości naszych serów

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-10-19 09:37:28

© hochland polska

– Sery topione dla firmy Hochland to zasadniczy core biznesu – mówi Forum Mleczrskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Konsument serów topionych zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat. Cały czas prowadzimy szereg działań, które mają na celu uczynienie serów topionych jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla konsumentów. To, co wzbudza największą ciekawość naszych konsumentów, to sposób produkcji serów kremowych Hochland. Są konsumenci, dla których kaloryczność przy wyborze serów ma znaczenie, ale są też tacy, dla których to jednak smak jest decydującym kryterium wyboru. Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia.

– W zeszłym roku przeprowadziliśmy silną kampanię edukacyjną dla naszych konsumentów. Między innymi udało nam się zorganizować spotkanie z przedstawicielami mediów, prasy, telewizji i blogerów, którzy mieli okazję zobaczyć na własne oczy jak powstają nasze sery. W tym roku wracamy z publikacją filmu z fabryki w Kaźmierzu, który ma przypomnieć wszystkim zainteresowanym konsumentom proces powstawania ich ulubionych serków. To dobra okazja, żeby kolejny raz pochwalić się sekretem najlepszego na rynku smaku serków kremowych, którym są najwyższej jakości, naturalne składniki podkreśla Jacek Wyrzykiewicz. – W ostatnim czasie coraz mocniej komunikujemy kulinarne możliwości wykorzystania naszych serów kremowych. Współpracujemy z wieloma influencerami kulinarnymi, nakręciliśmy filmy z Noizzem, opublikowaliśmy wiele przepisów na naszej stronie www i w mediach społecznościowych. Od września rozpoczynamy długofalową współpracę z Damianem Kordasem, zwycięzcą IV edycji programu Masterchef. To młody, utalentowany kucharz, wschodząca kulinarna gwiazda, z ogromnym potencjałem. W ramach serii #PyszneInspiracje Damian Kordas przygotuje serię przepisów, w których głównym bohaterem i odkryciem będzie ser kremowy Hochland. Silna kampania on-line, rozszerzenie gamy przepisów na stronie www, ich bardziej przejrzysta struktura, możliwość dopasowania przepisu do swoich oczekiwań (okazja, czas przygotowania, stopień trudności itp.) – wszystkie te działania mają na celu sprawić, żeby Polacy jeszcze bardziej pokochali sery kremowe Hochland! Pierwszy odcinek #Pysznych Inspiracji już jest dostępny i można go zobaczyć w mediach – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25