1. Aktualności
  2. Polska

Torpol: Nowe trendy w segmencie worków papierowych dla mleczarstwa

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes
Autor: Janusz Górski
© torpol

– Branża mleczarska kieruje się przede wszystkim bezpieczeństwem produktu. Pełna identyfikacja zapakowanego surowca ma swój początek w opakowaniu. Oznaczenie opakowania jest podstawą, aby klient miał pewność, że do konsumenta trafi towar w bezpiecznym i skontrolowanym opakowaniu – mówi Dariusz Lipski, Wiceprezes Zarządu w firmie Torpol. – Wydawałoby się, że worek papierowy wygląda od lat tak samo. Otóż wymagania klientów oraz narzucone normy wymuszają, aby tradycyjne opakowanie jakim jest worek papierowy zmieniało swoją funkcjonalność. Worek poprzez to, że jest w pełni identyfikowalny, jest atrakcyjny graficznie, a nadruk jest źródłem informacji oraz ma unowocześnione funkcje użyteczności, stał się opakowaniem aktywnym – podkreśla nasza rozmówca.

– W ostatnich latach wprowadziliśmy na rynek worek papierowy uzbrojony w rękaw polietylenowy z systemem wkładania Z-fold. Następnie pod wymagania najnowocześniejszych maszyn pakujących wprowadziliśmy system klejenia pozwalający na to, aby zamknięcie odbywało się nie za pomocą krepy lecz także taśmy zrywającą (Easy opening). Wprowadziliśmy ofertę na worki z wkładką barierową, która nie przepuszcza gazów i pary wodnej. Dzięki zastosowaniu wewnętrznej bariery poprawia się jakość produktu oraz wydłuża się termin przydatności. W tym roku wprowadziliśmy na rynek polski nowy worek z zamykaniem na gorąco (Hot Lock) oraz szybkim otwieraniem na dnie (Easy opening bottom) – wylicza nasz rozmówca.– Nasza oferta sprzed kilku lat zdecydowanie różni się od obecnej. Jakość oraz desing opakowań, które dzisiaj proponujemy zdecydowanie dorównują zachodnim producentom worków papierowych z wkładką polietylenową. Słuchamy potrzeb branży mleczarskiej, aby nadążyć za trendami na rynku – podsumowuje Dariusz Lipski, Wiceprezes Zarządu w firmie Torpol.

Ostatnie wiadomości o firmie